• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021005673
  • خبرنگار : 50416

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

امروز معادلات اقتصادی کشور از دلار به سمت ریال می‌رود

امروز معادلات اقتصادی کشور از دلار به سمت ریال می‌رود

ایسنا/همدان مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران کل کشور با بیان اینکه دشمن چه بخواهد چه نخواهد، جمهوری اسلامی وارد عرصه جدیدی در معادلات جهانی شده است، گفت: امروز معادلات اقتصادی کشور از دلار به سمت ریال می رود، مسیری جدید برای ما باز شده است که عملا اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می دهد.

سردار عظیم ابراهیم‌پور یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه در یادواره ۳۷ شهید فرهنگی و ۹۷ شهید دانش آموز ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جنگ ترکیبی سال گذشته را بزرگترین فتنه طراحی شده از سوی دشمنان خواند و اظهار کرد: در طول  ۴۴ سال انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم کردیم اما انقلاب پا بر جا ایستاده است.

وی هدف دشمنان از این عملیات را نابودی کشور دانست و با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما مقابله با دشمن و  ایستادگی است، تأکید کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ در جمع نخبگان جهان اسلام، دنیا وارد پیچ تاریخی شده است که انقلاب اسلامی در این پیچ تاریخی نقش محوری دارد و ما باید این پیچ تاریخی را مدیریت کنیم.

ابراهیم‌پور مطرح کرد: دشمنان امروز اعتراف کردند که معادلات جهانی در دست و به نفع جمهوری اسلامی است پس نباید این قدرت به ۴۰ سالگی برسد که اگر وارد ۴۰ سالگی شود، قدرت او چند برابر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان به این نتیجه رسیدند توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارند، افزود: امروز می بینیم که یهودیان و کشور آمریکا از درون در حال فروپاشی هستند.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران کل کشور با اشاره به سه تفکر سلطه گری، سلطه پذیری و مقاومت، گفت: ملت ایران سلطه گری و سلطه پذیری را نپذیرفت و تفکر مقاومت برگرفته از تفکر حاج قاسم بوده و امروز جهان به سمت این تفکر گرایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه آینده جهان و کشور در دست دهه هشتادی ها است، ادامه داد: امروز همه ما باید در مسیر شهدا وحدت و اتحاد در کشور را حفظ کنیم.

ابراهیم‌پور با اشاره به حادثه کربلا، تصریح کرد: در مسیر امام حسین(ع) باید ادامه دهنده راه شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی با تأکید بر تکریم مادران شهدا، تکریم آنها را وظیفه همگان دانست و افزود: شهدا زنده اند، ما را می بینند و مشکلات را حل و گره گشایی می کنند پس برای حل مشکلاتمان از شهدا بخواهیم گره گشا باشند.

 مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران کل کشور به دست بوسی شهید قاسم سلیمانی از شهدا و خانواده شهدا اشاره و تصریح کرد: دست بوسی پدر و مادر یکی از اقداماتی است که باید از شهدا یاد بگیریم و هر روز انجام دهیم.

وی یادآور شد: باید وحدت خود را به دنیا گره بزنیم، دستمان را در دست شهدا قرار دهیم و برای اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی با همدلی تلاش کنیم به اهداف والا برسیم.

ابراهیم‌پور به تاریخ گذشته از زمان حضرت آدم تاکنون اشاره و خاطرنشان کرد: جبهه حق و باطل همیشه در مقابل هم بوده و انبیاء الهی و ائمه اطهار نیز در مقابل کفر ایستاده اند و انقلاب اسلامی نیز در ادامه مسیر انبیاء و ائمه اطهار در مقابل کفر ایستاده است.

وی مکتب یهود را بزرگترین دشمن اسلام دانست و یادآور شد: یهود می داند که مکتب اسلام، انقلاب اسلامی و شیعه به دنبال آماده سازی برای ظهور و تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) است.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران کل کشور با بیان اینکه ما در آستانه ظهور هستیم و قدرت های شیطانی و یهود نمی خواهند این اتفاق بیفتد، مطرح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۲ کودتا علیه انقلاب به راه انداختند اما به نتیجه نرسیدند.

امروز معادلات اقتصادی کشور از دلار به سمت ریال می‌رود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha