• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402021207102
  • منبع : نمایندگی مازندران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

اختصاص اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریالی برای پل شهر پل‌سفید

اختصاص اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریالی برای پل شهر پل‌سفید

ایسنا/مازندران معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از طرح‌های راهسازی سوادکوه، گفت: با توجه به اینکه برای پروژه پل شهر پل‌سفید اعتباری حدود ۱۷ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، از پیمانکار درخواست شد با استقرار در محل اجرا و فعالیت بیشتر، این پروژه را به انجام برساند.

خادمی امروز با حضور در شهرستان سوادکوه از پروژه های مربوط به راهسازی این شهرستان بازدید کرد و افزود: محور سوادکوه از راه‌های اصلی ارتباطی تهران به شمال کشور است و تنها جاده ای  است که ترافیک جاری آن باید همیشه برقرار باشد.

 وی تصریح کرد:در این طرح، به چشم انداز شهری، دیدگاه مردمی و دیگر شاخص های مرتبط با زیباسازی شهری نگاه ویژه‌ای شده است .

اختصاص اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریالی برای پل شهر پل‌سفید

خادمی خاطرنشان کرد: برای این پل از ردیف اعتباری وزارتخانه و منابع اعتباری دیگر مانند ماده ۵۶ قانون که تسهیلات بانکی را شامل می شود، استفاده خواهیم کرد تا بخش مهمی از پروژه در سال جاری صورت پذیرد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در اجرا این پروژه عمرانی، تعریض کامل مسیر، دوربرگردان ها و تملک نیز انجام می‌شود.

 خادمی در خصوص آزادراه قائمشهر به ساری گفت: این پروژه در حقیقت کنارگذر جنوبی ساری محسوب می‌شود که تا الان بیش از ۱۸ کیلومتر تملک انجام شده است.

اختصاص اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریالی برای پل شهر پل‌سفید

وی اضافه کرد: با معرفی بنیاد تعاون وزارت دفاع به عنوان سرمایه‌گذار بعد از هماهنگی های لازم با مسئولان استانی، به زودی شاهد شروع پروژه خواهیم بود .

لازم به ذکر است؛ پل شهر پل سفید یکی از بخش‌های چهار خطه کردن محور سوادکوه ، حد فاصل فیروزکوه تا قائم‌شهر  محسوب می‌شود که سال‌هاست در انتظار اعتبار کافی برای ساخته شدن به سر می‌برد.  به دلیل تعریض این محور در ورودی و خروجی شهر پل سفید و تک بانده بودن پل قدیمی شهر، در ایام تعطیلات شاهد ترافیک زیاد و ایجاد گلوگاه در این شهر هستیم.

اجرای پروژه چهار بانده کردن محور سوادکوه ، احداث پل کابلی جدید در کنار پل قدیمی موجود، طراحی شده است، ولی به خاطر ناکافی بودن اعتبارات، هنوز به سرانجام نرسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha