• سه‌شنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402021207189
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار جرقویه:

بروکراسی اداری را برای رشد سرمایه‌گذاری کاهش دادیم

بروکراسی اداری را برای رشد سرمایه‌گذاری کاهش دادیم

ایسنا/اصفهان فرماندار جرقویه گفت: برای رشد سرمایه‌گذاری در جرقویه تا آنجایی که در حیطه اختیارات شهرستان باشد به رفع بروکراسی‌های اداری اقدام کرده‌ایم تا در حداقل زمان مشکلات سرمایه‌گذاران حل شود.

محسن ریاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین اقدامات انجام شده در شهرستان جرقویه به منظور تحقق شعار سال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را سال «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری کردند که به منظور مهار تورم بازرسی‌ها و نظارت روی قیمت‌ها را تشدید کرده‌ایم تا بی‌دلیل قیمت‌ها بالا نرود و تورم افزایش پیدا نکند. بازرسی‌ها را شدید کردیم به طوری که بازرسی‌ها هفته‌ای یک بار انجام می‌شود در حالی که در گذشته هر دو هفته یک‌بار انجام می‌شد.

وی افزود: هر هفته قیمت‌ها به طور کامل رصد و نظارت می‌شود تا به هیچ عنوان گران‌فروشی، احتکار و کم فروشی رخ ندهد. در سطح ملی دولت برنامه‌ریزی‌های خوبی را برای مهار تورم در دستور کار دارد که انتظار می‌رود در سال جدید در مهار تورم موفق عمل و نقدینگی را به سوی تولید رهنمون کند.

فرماندار جرقویه تصریح کرد: در ارتباط با تولید سال گذشته در سطح شهرستان جرقویه حدود 30 درصد افزایش اشتغالزایی خانگی داشتیم و مشاغل خانگی را رونق خوبی دادیم که امسال نیز به منظور رشد تولید از مشاغل خانگی حمایت می‌کنیم.

ریاحی گفت: از صنایع مختلفی که به رونق تولید می‌توانند کمک کنند حمایت می‌کنیم و زیرساخت‌های برق، گاز و ... این صنایع را تقویت می‌کنیم. همچنین واحدهای صنعتی راکد را با دادن تسهیلات خاص حمایت و در ستاد رفع موانع تولید مشکلات این واحدها را بررسی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بروکراسی‌های زائد سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد، ادامه داد: برای رشد سرمایه‌گذاری در جرقویه تا آنجایی که در حیطه اختیارات شهرستان باشد به رفع بروکراسی‌های اداری اقدام کرده‌ایم تا در حداقل زمان مشکلات سرمایه‌گذاران حل شود که با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و ستاد ویژه‌ای را در فرمانداری مستقر کرده‌ایم این مهم جواب داده و بروکراسی‌های اداری را با پیگیری‌های لحظه‌ای خودمان به حداقل رسانده‌ایم، اما در استان و در برخی ادارات کل این بروکراسی‌ها خیلی زیاد است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha