• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402021307696
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک نماینده مجلس:

در اجرای پروژه‌های قزوین از شهروندان نظرسنجی شود

در اجرای پروژه‌های قزوین از شهروندان نظرسنجی شود

ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از شورا و مدیریت شهری قزوین خواست تا در اجرای پروژه های شهری از شهروندان نظرسنجی کنند و گفت: باید در سطح تصمیم‌گیری شهروندان را دخالت دهیم چراکه ممکن است یک پروژه در محله‌ای اجرا شود و ساکنین از اثرات آن در رنج و عذاب باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، لطف‌اله سیاهکلی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری جلسات مشترک در راستای تعامل با مدیریت شهری اظهار کرد: بسیار علاقه‌مند هستم ارتباط و تعامل نمایندگان مجلس با اعضای شورا بیشتر شود تا از ظرفیت همدیگر برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید همه یاد بگیرند که صاحبان اصلی کشور مردم هستند، افزود: نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر به عنوان منتخبین مردم باید بدانند که صاحبان کشور مردم هستند و باید مدافع حقوق آنان باشند. مردم صاحبان اصلی حق هستند و مسئولان باید به آن‌ها پاسخگو باشند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: باید طوری برای آبادانی و توسعه شهر قزوین قدم برداشته شود که مردم از زندگی در این شهر لذت ببرند.

وی از شورا و مدیریت شهری قزوین خواست تا در اجرای پروژه های شهری از شهروندان نظر سنجی کنند و ادامه داد: باید در سطح تصمیم‌گیری شهروندان را دخالت دهیم چراکه ممکن است یک پروژه در محله‌ای اجرا شود و ساکنین از اثرات آن در رنج و عذاب باشند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه به بهسازی ورودی‌های شهر قزوین شد و گفت: متأسفانه شهر قزوین ورودی مناسبی ندارد و باید برای موضوع تدبیر شود و تصمیمات جدی دراین خصوص اتخاذ گردد.

وی با بیان اینکه بنده عضو افتخاری شورای شهر قزوین هستم، تأکید کرد: باید همگی نماد مردم قزوین باشیم و با اقدامات مؤثر خود جایگاه مردم قزوین را ارتقا بخشیم.

سیاهکلی با بیان اینکه شهر و استان قزوین دارای شخصیت‌های بی‌نظیر در عرصه‌های مختلف است بیان کرد: ما به افراد قزوینی که دارای شخصیت برجسته علمی، سیاسی، فرهنگی، مقامات و نخبگان کمتر توجه می‌کنیم لذا ضرورت دارد تا در راستای تکریم چهره‌های ماندگار قزوین تلاش و اقدامات ویژه صورت گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha