• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402021307778
  • خبرنگار : 50037

اختصاص ۱۵ پزشک متخصص به شهرستان رزن

اختصاص ۱۵ پزشک متخصص به شهرستان رزن

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان رزن از اختصاص ۱۵ پزشک متخصص جدید به این شهرستان خبر داد و گفت: ‌۵۰ تا ۶۰ پزشک متخصص به استان همدان اختصاص داده شده که از این تعداد، ۱۵ پزشک برای شهرستان رزن درنظر گرفته اند.

علی‌اصغر غفاری‌آثار چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در دیدار با معاون منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان، با بیان اینکه هم اکنون این شهرستان دارای ۲۸ پزشک متخصص است، یادآور شد: اورژانس بیمارستان شهرستان در ایام نوروز با حضور میهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی به طور میانگین روزانه دارای ۸۰۰ تا ۹۰۰ نفر ورودی بود که با توجه به این حجم بالای مراجعات با جذب دو پزشک رضایتمندی بسبار چشمگیری در این رابطه ایجاد شد.

وی در ادامه از اختصاص ۳۰۰ میلیارد اعتبار به پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی این شهرستان در سفر ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: براساس شاخص های نهاد ریاست جمهوری اعتبارات سفر به پروژه های بالای ۵۰ درصد اختصاص داده می‌شود اما با پیگیری های لازم استاندار و نماینده در سفر ریاست جمهوری به استان برای این پروژه در حالیکه تنها دارای ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی بود، اعتبار مناسبی اختصاص داده شد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: این اعتبار از نقش مؤثری در روند و تسریع پیشرفت فیزیکی این پروژه برخوردار خواهد بود ضمن اینکه باید تلاش کرد در زمان خاص خود این طرح مهم حوزه بهداشت شهرستان افتتاح شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر پروژه های عمرانی مختلفی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان در دست اجراست که بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری، مرکز جامع خدمات سلامت روستای ملابداق با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، مرکز جامع خدمات سلامت روستای چایان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مرکز جامع سلامت سرتجین را می‌توان از جمله پروژه های عمرانی در دست اجرا در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان رزن همچنین بیان کرد: ظرف ۱۵ روز آینده بنا بر قول مساعد مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان، فیبر نوری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نصب خواهد شد.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه رزن نخستین شهرستان در استان همدان بود که در طرح نهضت ملی مسکن زمین لازم تملک کرد و به متقاضیان تحویل داد، گفت: برای این طرح ۷۵ هکتار به محدوده شهر رزن و ۴۷ هکتار به محدوده شهر دمق الحاق شده است.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: برای صاحبخانه شدن افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیز تاکنون ۲۰۴ خانوار مستأجر تحت پوشش این دو نهاد در شهرستان احصاء و شناسایی شده که در هر جا و هر کجا از شهر و یا روستای شهرستان باشند با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان وام چهار درصد با بازه زمانی ۱۲ ساله، پرداخت ۶۰ میلیون تومان وام بلاعوض توسط بنیاد علوی و ۸۰ میلیون تومان وام بلاعوض کمیته امداد خانه دار می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha