• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402021307918
  • منبع : نمایندگی قزوین

از احداث چمن مصنوعی تا افتتاح مرکز کارآفرینی بانوان در بوئین زهرا

از احداث چمن مصنوعی تا افتتاح مرکز کارآفرینی بانوان در بوئین زهرا

ایسنا/قزوین به مناسبت ایام هفته شوراها باحضور مسئولین، مرکز کارآفرینی بانوان شهرداری بوئین زهرا با عنوان «آناگل» افتتاح شد و کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی در محل مسکن مهر بوئین زهرا به زمین زده شد و قرار است آذرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایسنا به مناسبت ایام هفته شوراها با حضور محسن اسماعیلی، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین و جمعی از مسئولین شهرستان بوئین‌زهرا از پروژه‌های فعال شهرداری بوئین زهرا در سطح شهر بازدید به عمل آمد.

بنا بر این خبر بازپیرایی و اصلاح روشنایی بلوار امام خمینی (ره)، پروژه بزرگ پارک بعثت، کتابخانه بزرگ شهرستان، بازسازی بوستان باران و ترمینال مسافربری ازجمله پروژه‌های فعال و در آستانه بهره‌برداری شهرداری بوئین زهرا به شمار می‌رود.

همچنین باحضور مسئولین، مرکز کارآفرینی بانوان شهرداری بوئین زهرا با عنوان «آناگل» افتتاح شد و کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی در محل مسکن مهر بوئین زهرا به زمین زده شد و قرار است آذرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

محسن اسماعیلی در این نشست که صبح امروز ۱۳ اردیبهشت با حضور شهردار و اعضای شورای شهر بوئین زهرا برگزار شد؛ اظهار کرد: نتیجه اقدامات مثبت و حرکات رو به جلوی شهرداری، نتیجه همدلی بین اعضای شورای شهر و حمایت از شهردار است.

وی بیان کرد: شهرداری با کیفیت زندگی و سطح رفاه مردم ارتباط دارد، هرچه کارها و اقدامات با کیفیت‌تر و مؤثرتر باشد رضایت‌مندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: نشانه‌هایی از محصولاتی نظیر «پسته» به عنوان یکی از ظرفیت‌های ارزشمند شهرستان بوئین زهرا باید در شهر وجود داشته باشد و در طراحی المان‌ها و نمادهای شهر باید به این ظرفیت نگاه ویژه‌ای داشت و آن را توسعه داد.

شهرداری بوئین زهرا مشکل نیروی انسانی دارد

وی تصریح کرد: شهرداری بوئین‌زهرا همانند سایر شهرداری‌ها مشکل نیروی انسانی دارد و برخی افراد در چند حوزه مسئولیت دارند و فعالیت می‌کنند که در استانداری نیازسنجی‌ها انجام شده و به دنبال رفع این مشکل هستیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: در گذشته نیروهایی که بدون حد و مرز و سفارشی وارد بدنه شهرداری شدند، دلیل فعلی مشکل کمبود نیروی انسانی هستند که اکنون مجوز جذب و تزریق نیرو داده نمی‌شود.

اسماعیلی در پایان اظهار کرد: نبود معاون در شهرداری یک خلأ جدی است که باید باهدف پیگیری امورات شهرداری و ارباب رجوع این موضوع تعیین تکلیف شده و در دستور کار شهردار قرار بگیرد.

گزارش از امیرحسین جعفری‌نژاد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha