• چهارشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402021307940
  • خبرنگار : 50604

معاون اقتصادی استاندار گلستان مطرح کرد؛

۵۰ درصد منابع بانکی گلستان در اختیار کارآفرینان کاربلد

۵۰ درصد منابع بانکی گلستان در اختیار کارآفرینان کاربلد

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: بیش از ۵۰ درصد منابع بانکی استان در اختیار کارآفرینان کاربلد است که باید تلاش کنیم ۱۰۰ درصد این منابع را محقق کنیم.

سیدمحمد دهنوی پیش از ظهر چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت، در رویداد کارآفرینان جوان گلستان و تجلیل از کارآفرینان موفق جوان که در دانشکده فنی و حرفه‌ای مائده گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته کارآفرینی را بزرگترین هنر یک انسان تلقی می‌کردند، اما امروزه کارآفرینی یک جهاد و اتفاق بزرگ برای تحول کشور است.

وی با بیان اینکه هر یک از ما در هر موقعیتی که قرار دارد باید به این فکر کند که چگونه زیست بوم توسعه کارآفرینی را در منطقه توسعه دهد، گفت: ما باید بیشتر از نمادهای کارآفرینی در المان‌های شهری استفاده کرده و مردم را به کارآفرینی ترغیب کنیم.

معاون همانگی امور اقتصادی استاندار گلستان افزود: اگر امروز ادبیات نوین کارآفرینی در شهرهای پیشرفته دنیا نهادینه شده به این دلیل است که با اجسام و عناوین مختلف در محافل عمومی شهر، مردم را به تفکر کارآفرینی تشویق کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، علم و عمل را با هم می‌آموزند، گفت: یکی از بزرگترین ویژگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای این است که علم‌آموزی در این دانشگاه منجر به کارآفرینی می‌شود و این بزرگترین خدمت به آینده کشور است.

دهنوی ضمن تقدیر از مقام معلمان و اساتید دانشگاه بیان کرد: اگر خدمات دانشگاه  فنی و حرفه‌ای نبود، وضعیت اشتغال و توسعه کسب و کار در کشور بسیار ضعیف‌تر از وضعیت موجود بود.

وی رشد و ارتقاء ۶ پله‌ای فضای کسب و کار استان را نشان از وفاق و همدلی مسئولان حوزه اشتغال در استان گلستان دانست و افزود: همه توان تسهیلات بانکی استان باید در اختیار کسانی قرار داده شود که مهارت کارآفرینی دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه پیشرفت واقعی کشور دست کسانی است که در دانشگاه‌ها مرزهای علمی را جابجا کرده و به کار تولید می‌پردازند، گفت: بیش از ۵۰ درصد منابع بانکی استان در اختیار کارآفرینان کاربلد است که باید تلاش کنیم ۱۰۰ درصد محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha