• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402021408492
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس اتاق بازرگانی زنجان اعلام کرد

آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای آموزش مباحث اقتصادی و تجاری به دانش‌آموزان

آمادگی اتاق بازرگانی زنجان برای آموزش مباحث اقتصادی و تجاری به دانش‌آموزان

ایسنا/زنجان رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: آشنایی دانش‌آموزان با مباحث اقتصادی، تجاری و کسب‌وکار موجب توسعه اقتصادی خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان، صمد یوسفی‌اصل با تأکید بر اینکه کشورهای توسعه‌یافته به موضوع آموزش مباحث مهمی چون اقتصاد و تجارت به رده‌های سنی پایین جامعه اهمیت خاصی می‌دهند، اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین فلسفه‌های حضور ما در مدرسه نیز اعلام آمادگی اتاق در دوره جدید بر موضوع آموزش و آشنایی دانش‌آموزان با مباحث اقتصادی تجاری و محیط‌های کسب‌وکار است.

وی با تأکید بر اینکه آشنایی دانش‌آموزان از سنین پایین با موضوعات اقتصادی و تجاری تأثیرات بسیار زیادی در توسعه کسب‌وکار و توسعه اقتصادی کشور در آینده خواهد داشت، افزود: درب‌های اتاق بازرگانی زنجان در دوره جدید به روی دانش‌آموزان و اهالی علم و ادب باز است تا مباحث اقتصادی، تجاری و کسب‌وکار به علاقه‌مندان این حوزه آموزش داده شود.

یوسفی‌اصل با بیان اینکه بازدید و حضور در محیط‌های صنعتی و آشنایی با کار و فعالان اقتصادی از نزدیک بسیار مهم بوده و هیچ‌چیز به‌اندازه دیدن و حضور در این محیط‌ها نمی‌تواند تأثیرگذار باشد، ابراز کرد: اکثریت فعالان اقتصادی به‌صورت تجربی و آموزشی وارد حوزه کسب‌وکار خود شده و در کنار مباحث تئوریک کار اقتصادی انجام می‌دهند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با تأکید بر اینکه ایجاد ارتباط دوسویه در رابطه‌ با آموزش مباحث اقتصادی می‌تواند آینده کشور را هر چه بیشتر روشن کند، گفت: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری اتاق بازرگانی زنجان و آموزش‌وپرورش، فعالان اقتصادی نیز در مدارس حضور پیدا کرده و دانش‌آموزان را با کار در این حوزه آشنا کنند.

وی با بیان اینکه لازمه توسعه هر کشوری آموزش به‌ویژه از سنین پایین‌تر است، گفت: اتاق این آمادگی را دارد تا در راستای عمل به رسالت‌های اجتماعی خود حمایت‌های لازم را از مدارس و مباحث آموزشی داشته و دانش‌آموزان مستعد را به‌صورت ویژه تحت حمایت خود قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha