• شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402021609716
  • خبرنگار : 50176

سرپرست فدراسیون سوارکاری:

به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی استقامت به میزبانی لرستان هستیم

به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی استقامت به میزبانی لرستان هستیم

ایسنا/لرستان سرپرست فدراسیون سوارکاری کشور گفت: به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی استقامت به میزبانی لرستان هستیم.

رضا زندی در حاشیه برگزاری مسابقات سوارکاری استقامت کشور در خرم‌آباد با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور استقامت در لرستان بیان کرد: این مسابقات در مسافت‌های ۸۰ و ۱۰۰ کیلومتر کشوری و ۴۰ و ۶۰ کیلومتر استانی با شرکت ۳۶ سوارکار به میزبانی لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: ورزشکاران پنج استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و سطح برگزاری این دوره از مسابقات با حمایت‌ها و تلاش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان و همکاری هیات سوارکاری استان با استقرار همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برگزار شده که از این مجموعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

زندی صحبت‌هایش را این چنین ادامه داد که سوارکاری لرستان در بخش استقامت به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود و پیشینه درخشانی در این استان وجود دارد.

این مسئول اضافه کرد: شرایط اقلیمی و استعدادهای ناب جوانان لرستان در سوارکاری به اثبات رسیده و لذا با توجه به اینکه بستر و شرایط لازم در این استان وجود دارد به دنبال برگزاری مسابقات بین‌المللی استقامت به میزبانی این منطقه هستیم.

سرپرست فدراسیون سوارکاری کشور ادامه داد: به همین منظور جلسه‌ای در خرم‌آباد برگزار و مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات لرستان نیز در این زمینه اعلام آمادگی کردند و به زودی هماهنگی‌های لازم را جهت برگزاری مسابقات بین‌المللی استقامت در استان انجام خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به فعالیت مطلوب لرستان در بخش کورس و اسب عرب و همچنین پرش باعث شده که استان جایگاه خوب و در خور شانی در سوارکاری کشور داشته باشد.

زندی همچنین از ایجاد کمیته هنرهای رزمی فدراسیون در لرستان خبر داد و گفت: این کمیته نیز باتوجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد فعال خواهد شد و انتظار می رود با کمک مسئولان مثمرثمر واقع شود.

سرپرست فدراسیون سوارکاری کشور در خصوص وضعیت و مشکلات صاحبان اسب گفت: به مشکلات علوفه این افراد واقف هستیم که لازم است در وزارت ورزش و جهاد کشاورزی تفاهم نامه‌ای به منظور واردات تهیه شود تا مشکلات این حوزه مرتفع شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha