• یکشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402021710462
  • خبرنگار : 50616

هشدار چالش های اجتماعی و تهدیدهای محیط زیستی در قاب کاریکاتوریست آملی

هشدار چالش های اجتماعی و تهدیدهای محیط زیستی در قاب کاریکاتوریست آملی

ایسنا/مازندران کاریکاتوریست فعال آملی چالش های اجتماعی و عوامل تهدیدکننده محیط زیست و سلامت شهروندان را در قالب نمایشگاه عمومی به معرض تماشای عموم گذاشت.

دراین نمایشگاه " راضیه درزی" کاریکارتوریست خوشنام آملی ۴۵ اثر با موضوع های کم آبی وخشکسالی که کشور با آن مواجه شده، فقر وکودکان کار و پیامدهای آن را با هنر خلاقانه خود در محل نگارخانه نگین درمیدان قائم(عج) این شهربه نمایش گذاشته است.

این کاریکاتوریست آملی درخصوص آثار ارائه شده در این نمایشگاه به خبرنگار ایسنا گفت: آثار به نمایش گذاشته شده دراین نمایشگاه پیش از این در روزنامه های سراسری کشور نیز چاپ شده و به منظور مشاهده میدانی شهروندان وهشدار درخصوص وضعیت موجود برخی چالش های اجتماعی که توسط شهروندان قابل رسیدگی و رفع شدن است، نمایش داده می‌شود.

درزی افزود: از هدف های دیگری که با برپایی این نمایشگاه داشتم، دعوت از شهروندان برای رویارویی با چالش کم آبی وخشکسالی درکشور است که همه باید با عزم عمومی نسبت به صرفه جویی و مصرف مطابق با نیاز هر فرد حساسیت داشته باشیم.

هشدار چالش های اجتماعی وتهدیدهای محیط زیستی در قاب کاریکاتوریست آملی

وی ادامه داد: انتظار داریم که شهروندان در برخی موضوعات اجتماعی و دیگر مسائل باهم وحدت روحیه داشته باشند و با هم این چالش را با برنامه پشت سر بگذارند.

این کاریکاتوریست آملی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جامعه هنری می‌توان برخی مشکلات ومعضلات اجتماعی را مفهومی‌تر به مردم منتقل وبیان کرد، گفت: برپایی نمایشگاه کاریکاتور درشهرستان آمل، می‌تواند در ارتقاء و آگاهی بخشی مردم این شهرستان در حوزه چالش های جدید حوزه اجتماعی تاثیرزیادی داشته باشد.

درزی یادآورشد: این نمایشگاه تا روز ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل نگارخانه مجتمع نگین درمیدان قائم(عج) آمل برای بازدید علاقمندان برپا است.

این کاریکاتوریست آملی  در مدت بیش ازیک دهه فعالیت هنری خود، تاکنون در چندین جشنواره و نمایشگاه‌ها و مسابقات مهم هنری کشور حضور و صاحب رتبه های برتر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha