• سه‌شنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402021911859
  • منبع : نمایندگی مرکزی

سازماندهی ۴۶۰ گروه جهادی تخصص‌محور در اراک

سازماندهی ۴۶۰ گروه جهادی تخصص‌محور در اراک

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در سطح شهر اراک تاکنون بیش از ۴۶۰ گروه جهادی شناسنامه دار در عرصه های تخصصی سازماندهی شده اند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری به مناسبت هفته بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج سازندگی در راستای خدمت صادقانه به مردم و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر جهادی گام برمی دارد و مدل رفتاری جهادگران مبتنی بر گفتمان و فرهنگ دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: جهادگران بسیجی با هدایت بسیج سازندگی در میدان دفاع مقدس نوین در عرصه های محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف گام برمی دارند و نقش آفرینی جهادگران، دریایی از فرصت ها را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: به برکت وجود جوانان با انگیزه و متدین امروز در عرصه گروه های جهادی حرف برای گفتن داریم و در سطح شهر اراک تاکنون بیش از ۴۶۰ گروه جهادی شناسنامه دار در عرصه های تخصصی سازماندهی شده اند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

سرهنگ مهجوری اضافه کرد: رویکرد فعالیت های جهادگران، امیدآفرینی و نهادینه کردن فرهنگ کار، جهاد و ایثار است و اعتقاد داریم در گام دوم انقلاب لازمه حرکت و پیشرفت، روحیه و کار جهادی است.

وی با تشریح برنامه های هفته بسیج سازندگی گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی در سطح شهر اراک برنامه های گسترده ای به شکل محله محور و با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج پیش بینی شده که تجلیل از جهادگران، افتتاح و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی و آبرسانی، تحویل مسکن محرومان، توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه، راه اندازی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با محوریت صندوق های قرض الحسنه و دیدار جهادگران با مسئولین از مهمترین برنامه هاست.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: طی یک سال گذشته به همت جهادگران بسیج سازندگی و مردم، ۱۸ پروژه آبرسانی کشاورزی اجرایی شده و یکی از مهمترین برنامه ها در سال‌جاری جهاد آبرسانی است که در این راستا، برنامه محور پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: توزیع ۲۶ هزار بسته معیشتی طی یک سال گذشته از دیگر اقدامات بسیج سازندگی اراک است و توزیع کمک مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مهجوری خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یکی از برنامه های مهم بسیج است که توسط اقشار مختلف در دستور کار قرار گرفته و در این راستا برنامه های مختلفی پیش بینی شده که اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha