• چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402022013076
  • خبرنگار : 50187

رئیس سازمان زندان‌های کشور:

بستر جذب نیرو در سازمان زندان‌ها فراهم شده است/ تولید انبوه پابند الکترونیک

بستر جذب نیرو در سازمان زندان‌ها فراهم شده است/ تولید انبوه پابند الکترونیک

ایسنا/کرمان رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه خلاءهایی در ساختار سازمانی داریم، گفت: تاسیساتی ایجاد کردیم که مستلزم تجهیزات و نیروی انسانی برای شرح ماموریت‌هاست لذا مذاکراتی با سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم و بستر فراهم شده و امیدواریم ساختار سازمانی زندان‌ها متناسب با شرح وظایف و ماموریت‌ها بشود.

غلامعلی محمدی ظهر امروز ۲۰ اردیبهشت ماه در نشست خبری در کرمان اظهار کرد: کمپ کبوترخان برای نگهداری زندانیان و مجرمان مرتبط با جرائم مواد خدر در کرمان احداث شده اما روند بهره برداری طولانی و موجب فرسایشی شدن پروژه شده که در سفر امروز ۴۰ میلیارد تومان از منابع اعتباری در اختیار خودمان برای این پروژه اختصاص دادیم و تلاش می‌شود امسال فاز اول اردوگاه را بهره‌برداری کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی درباره اقدامات رفاهی برای زندان‌بانان بیان کرد: زندان‌بانی کار بسیار سختی است که خداوند فضیلت خاصی برای این کار در نظر گرفته و در زمینه مادی منابع مالی را مدیریت کردیم و در حد بضاعت و چارچوب مقررات در پرداختی ها به همکاران مساعدت شده و در حوزه رفاهیات در چارچوب مقررات توفیقاتی در این حوزه داشته ایم.

محمدی در بخش دیگری از سخنانش درباره ساختار سازمان زندان‌ها بیان کرد: در شرایط کنونی خلاءهایی در ساختار سازمانی داریم زیرا تاسیساتی ایجاد کردیم و مستلزم تجهیزات و نیروی انسانی برای شرح ماموریت هاست و یکی از آنها سامانه نظارت زندان های الکترونک است.

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: اکنون زندان مجازی داریم و در این زندان نیازمند متناسب سازی ساختار تشکیلاتی و شرح وظایف هستیم.

وی اظهار کرد: با توجه به تعاملاتی که با دادگستری‌ها داریم، بهره مندی از ارفاقات قانونی در راستای نگهداری زندانیان تحت پوشش سامانه های الترونیک را افزیش می‌دهیم. ضمن اینکه در تولید پابندهای الکترونیک به تولید انبوه رسیدیم و این اقتضاء می‌کند در ساختار تشکیلاتی نیروی انسانی موردنیاز را تامین کنیم لذا مذاکراتی با سازمان امور اداری و استخدامی داشتیم و بستر فراهم شده و امیدواریم ساختار سازمانی زندان ها متناسب با شرح وظایف و ماموریت ها بشود.

محمدی در ادامه درباره عفو معیاری مقام معظم رهبری اظهار کرد: در پی این عفو تعداد قابل توجهی زندانی آزاد و از ورود تعداد زیادی به زندان جلوگیری شد و مجازات برخی محکومان تقلیل یافت.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: در زمینه موجودی زندان‌ها با بهره‌مندی از عفو، نسبت به قبل کاهش قابل ملاحظه‌ای داشتیم.

وی در پایان درباره بهره‌مندی کرمان از عواید کشفیات مواد مخدر و اختصاص برای مدیریت زندان‌ها با توجه به تعداد بالای مجرمان مربوط به مواد مخدر در این استان بیان کرد: مترصد هستیم با هماهنگی و مذاکره با مسئولان در ستاد مبارزه با مواد مخدر و شوراها در استان‌ها، این امر محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha