• یکشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402022415171
  • خبرنگار : 50136

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه:

طولانی بودن بروکراسی های اداری سرمایه گذاران را فراری می دهد

طولانی بودن بروکراسی های اداری سرمایه گذاران را فراری می دهد

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: متاسفانه سرمایه گذارانی که اخیرا در جهت سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده بودند با توجه به طولانی بودن بروکراسی های اداری از همکاری صرف نظر و سرمایه گذاری های خود را در استان های دیگر انجام دادند.

ساسان ابراهیم زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: در مسیر جذب سرمایه گذاری موانع و مشکلات فراوانی وجود دارد که باید با تدبیر و چاره اندیشی این کاستی ها را برطرف و مشوق های سرمایه گذاری را برای افراد علاقمند فراهم کرد.

وی در ادامه کاهش بروکراسی های اداری در بحث سرمایه گذاری ادامه داد: تهیه شیوه نامه جدید جهت تسهیل در مراحل اداری و کاغذ بازی ها در بحث سرمایه گذاری در دستورکار مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت تعیین و تکلیف پروژه های نیمه تمام سرمایه گذاری شهرداری افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری در اسرع وقت پروژه های نیمه تمام شهرداری را همراه موانع و مشکلات موجود طی لیستی تهیه، برای بررسی و پیگیری و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل به کمیسیون سرمایه گذاری شورا ارسال کند.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی بیان کرد: شهرداری با بهره گیری از نظرات متخصصین  و اساتید در بخش سرمایه گذاری و برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی تخصصی ویژه پرسنل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهتمام داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: تعیین و تکلیف انتقال به اجاره واحدهای سهم شهرداری در فاز A پروژه سیتادیوم  مورد توجه مجموعه مدیریت شهری قرار داده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha