• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۰۶:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402023018719
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اردستان خبر داد:

آسفالت‌ریزی ۲۰ هزار متر مربع از معابر اردستان

آسفالت‌ریزی ۲۰ هزار متر مربع از معابر اردستان

ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بیش از ۲۰ هزار متر از معابر شهرک‌های اردستان زیرسازی و آسفالت جدید می‌شود.

معین مهدانیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از مهم ترین و در عین حال بزرگ مطالبه مردم از مدیریت شهری اردستان موضوع آسفالت و فرسودگی آن است که شهرداری در سال جدید با اولویت‌بندی نسبت به اجرای آسفالت معابر اصلی و فرعی اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای مرحله اول نهضت آسفالت در چهار محور شهر اردستان برنامه داریم تا روکش آسفالت را انجام دهیم، افزود: اکنون در حال آسفالت‌ریزی، زیرسازی و جدول گذاری بلوار مسکن مهر به میزان بیش از شش هزار متر هستیم.

شهردار اردستان اضافه کرد: پس از این قسمت، عملیات جمع آوری آسفالت فرسوده، زیرسازی، جدول گذاری و روکش آسفالت جدید در محور کنار گذر شرقی شهرک کاوه به میزان شش هزار متر انجام خواهد شد. همچنین روکش آسفالت لاین جنوبی بلوار شهرک امام حسن به میزان شش هزار متر و خیابان فرعی شهرک مدرس به میزان بیش از ۲ هزار متر انجام می‌شود.

مهدانیان با اشاره به اینکه خدمات شهرداری بر اساس عدالت محوری و اولویت بندی انجام خواهد شد، تصریح کرد: قرار است در مرحله دوم نهضت آسفالت، نقاطی که بیشترین خرابی را دارند مانند شهرک حافظ، مطهری و برخی خیابان‌های شهر مانند شهید فائق، هلال احمر و امام خمینی زیرسازی و سپس آسفالت جدید شود.

وی با بیان اینکه فرسوده بودن آسفالت معابر و کوچه‌های اردستان یکی از اصلی ترین مطالبه مردم است، گفت: در این دوره، شهرداری اردستان با توجه به فرسوده بودن آسفالت نقاط شهری و افزایش عمر آسفالت، اعتقادی به لکه گیری آسفالت در خیابان و کوچه ها ندارد و سعی می‌کنیم آسفالت‌های فرسوده جمع‌آوری، زیرسازی اصولی انجام شود و سپس عملیات آسفالت جدید صورت گیرد.

شهردار اردستان اردستان گفت: گلایه مردم از وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌ها به حق است ولی از همشهریان می‌خواهیم با توجه به اینکه خدمات اولویت بندی شده است و نیازمند تامین بودجه‌های زیاد است برای اجرای پروژه‌ها صبور باشند و شهرداری را کمک کنند تا با حمایت‌های مسئولان شهرستان بتوانیم بحران آسفالت را در این شهر بهبود دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha