• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402023119965
  • خبرنگار : 50399

یک کارگردان سوری:

جشنواره فیلم و فیلم‌نامه ایثار فرصتی برای انتقال حرف‌های جبهه مقاومت است

جشنواره فیلم و فیلم‌نامه ایثار فرصتی برای انتقال حرف‌های جبهه مقاومت است

ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان سوری گفت: این جشنواره فرصتی است برای اینکه کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت حرف خود را منتقل کرده و به نمایش بگذارند؛ تلاش می‌کنیم تمام حقایق که در رسانه‌های جهان وارونه نشان داده شدند را درست نشان دهیم.

غصون الماضی در حاشیه نخستین جشنواره فیلم و فیلم‌نامه ایثار اظهار کرد: من از کشوری آمدم که ۱۰ سال تجربه جنگ دارد و حضور در جبهه‌های جنگ باعث شد که به سمت ساخت فیلم در خصوص مجاهدان اسلام بروم.

وی اضافه کرد: رزمنده‌ها در هنگام حضور در میدان جنگ همیشه ۲ سلاح همراه خود داشتند؛ یکی سلاح جنگی و دیگری سلاح جهاد، شهادت و ایمان به وطن. آن‌ها برای حضور در خط مقدم جبهه مسابقه می‌گذاشتند، گویا شوق ورود به بهشت را داشتند.

تبعات جنگ نرم در سوریه باقی‌ماندن شهری سوخته است

الماضی ادامه داد: خانواده‌ای در سوریه نیست که شهید یا مجروح تقدیم نکرده باشد و اگر این رزمندگان نبودند ما در حال حاضر اینجا نبودیم. در کنار جنگ بمباران و موشک شاهد جنگ نرم رسانه‌ای نیز بودیم. تبعات این جنگ باقی ماندن سرزمین سوخته‌ای است که می‌توان از آن فیلم و مستند برای عرضه به جهان ساخت.

کارگردان مستند «صبر جمیل» عنوان کرد: تلاش ما این است که تمام وقایع و حقایقی را که رسانه‌های جهان وارونه نشان دادند با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و ابزاری که در دست داریم درست نشان دهیم. این جشنواره فرصتی برای این است که کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت حرف خود را منتقل کنند و به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: زمانی که در حال ساخت فیلم شهید قاسم سلیمانی بودم با شخصیت‌هایی که به او نزدیک بودند مصاحبه کردم و مسائل عجیبی درباره او شنیدم. این شخصیت صفات الهی بزرگان تاریخ را به همراه داشتند.

کارگردان مستند «در محضر انسانیت» گفت: چیزی که در سوریه آموختم این بود که قاسم سلیمانی فقط فرمانده بزرگ تاکتیکی نبود؛ بلکه معلم اخلاق، دین و معنویت بود. هم‌رزمانش می‌گویند هر جا او بود پیروزی حتمی بود و همه حسرت جایگاه او را می‌خوردند.

وی تصریح کرد: تنها آرزو و هدفم از ساخت فیلمی درباره حاج قاسم سلیمانی این است که جوانان با مکتب او آشنا شوند و او را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha