• چهارشنبه / ۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402030302448
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

۲۵۰۰ معلم گلستانی حامی ایتام/ عدم گزارش تقلب در امتحانات گلستان

۲۵۰۰ معلم گلستانی حامی ایتام/ عدم گزارش تقلب در امتحانات گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه معلمان گلستانی بیشترین سرپرستی ایتام را در استان برعهده دارند، گفت: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ معلم گلستانی سرپرستی ایتام گلستانی را پذیرفته اند.

سیدرضا نظری امروز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۰۰ حوزه امتحان نهایی برای اجرای فرایند برگزاری امتحانات نهایی  در استان در نظر گرفته شده است که هم اکنون دانش‌آموزان در این حوزه‌ها مشغول پاسخگویی به امتحانات هستند، اظهار کرد: با هدف اجرای عدالت آموزشی پاسخنامه دانش‌آموزان اسکن شده و به صورت الکترونیک  و ناشناس در استان دیگری تصحیح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تمام حوزه‌های امتحان نهایی دوربین مدار بسته نصب شده و تا امروز تقلبی در این استان صورت نگرفته است، گفت: تمام تلاش ما در آموزش و پرورش افزایش سطح سواد دانش‌آموزان است به همین دلیل تمام سؤالات از دل کتاب و به صورت کاملاً مفهومی طرح می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه از مجموع ۷۱۵ مدرسه متوسطه اول استان گلستان، تعداد ۴۲۲ مدرسه در مناطق روستایی  قرار دارد، گفت: با هدف تجهیز کردن همه مدارس به خصوص مدارس روستایی و کم برخوردار استان به سیستم‌های کامپیوتر، آموزش کدنویسی و هوش مصنوعی طرح کاغذهای ماندگار در استان اجرا می‌شود که در این طرح، دانش‌آموزان کتاب‌ها و دفاتر سال گذشته که دیگر نیازی به آن ندارند را به مدارس تحویل داده و از محل درآمد آن‌ها کامپیوترهایی برای مناطق روستایی تهیه خواهد شد.

نظری با اعلام اینکه معلمان گلستانی بیشترین سرپرستی ایتام را در استان برعهده دارند، گفت: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ معلم گلستانی سرپرستی ایتام گلستانی را پذیرفته‌اند که تعداد زیادی از معلمان هم زمان سرپرستی چند یتیم را پذیرفته‌اند و حتی معلمی در استان داریم که سرپرست ۱۴ یتیم است.

وی دانش‌آموزان روستایی را سرشار از استعداد دانست و افزود: بچه‌های روستایی، دنیایی از استعدادهای کشف نشده و بالقوه هستند که اگر امکانات آموزشی در اختیار آن‌ها قرار داده شود هر کدام از آن‌ها می‌توانند دانشمندان بزرگی شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha