• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402030906088
  • خبرنگار : 50534

آماده‌باش اورژانس هوایی استان زنجان در ایام سالگرد ارتحال امام راحل

آماده‌باش اورژانس هوایی استان زنجان در ایام سالگرد ارتحال امام راحل

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان از آماده‌باش اورژانس هوایی در ایام ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

داریوش تقیلو ظهر امروز (۹ خردادماه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد، اظهار کرد: در ایام ارتحال امام (ره) اورژانس هوایی استان زنجان برای خدمت‌رسانی به زائران در آماده‌باش کامل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و یک خوردوی پشتیبانی در این آماده‌باش هستند، افزود: نیروهای حاضر در ماموریت به کاروان‌های زنجان و همچنین کاروان‌های عبوری از زنجان ارائه خدمات خواهد شد. 

تقیلو با اشاره به خدمات‌رسانی و آماده‌باش بودن اورژانس در مسیر، ادامه داد: در این ایام اورژانس زمینی نیز در آماده‌باش کامل خواهد بود تا به زائران خدمت‌رسانی کند. 

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان نیز در ادامه گفت: برپایی میز خدمت، جذب حامی برای فرزندان یتیم و اجرای طرح فلاح و بازدید و عیادت از بیماران نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنه، از اعم برنامه‌های کمیته امداد برای این ایام است. 

سعید مظفری تصریح کرد: در همین راستا نسبت به روشنگری درباره اندیشه‌های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اقشار تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی (ره) از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، بیان کرد: در همین رابطه نسبت به برگزاری جلسات تبیینی با حضور راویان انقلاب اسلامی و همچنین اساتید دانشگاه اقدام خواهد شد. 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در ادامه گفت: با وجود تعطیلی این ایام مراکز درمانی آماده ارائه خدمات به همشهریان خواهند بود. 

حسن اسمخانی با تاکید بر اطلاع‌رسانی خدمات علوم پزشکی به شهروندان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با توجه به حجم بالای خدمات اطلاع‌رسانی در این باره صورت گیرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha