• جمعه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402031208017
  • خبرنگار : 50477

انتخابات؛ میدان همبستگی ملی/ رسام ۱

«یا علی بن موسی‌الرضا» رمز آغاز فرآیند انتخابات در گلستان

«یا علی بن موسی‌الرضا» رمز آغاز فرآیند انتخابات در گلستان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان رمز آغاز فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در این استان «یا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)» اعلام کرد.

دکتر علی‌محمد زنگانه در جلسه شورای اداری استانداری گلستان که با حضور دست اندرکاران ستاد انتخابات استان برگزار شد با اشاره به اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ویژه خط مشی اصلی ایشان مبنی بر توجه به چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، اظهار کرد: تمام تلاش ما باید بر این باشد که از انتخابات به عنوان امانت نظام و مردم با تمام وجود حراست کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور فعالیت ستاد انتخابات استان گلستان نیز به ریاست دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان آغاز خواهد شد، افزود: به دلیل تقارن ایام انتصاب رئیس ستاد انتخابات استان و برنامه ریزی برای آغاز فرآیند این انتخابات با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رئوف (ع)، رمز آغاز این فرآیند را «یا علی بن موسی الرضا (ع)» انتخاب می کنیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تمامی مدیران دولتی باید مراقب رفتارهای خود باشند تا هیچ گونه شائبه طرفداری یا حمایت از شخص یا گروهی نسبت به فعالیت های آنان ایجاد نشود، خاطرنشان کرد: ما به عنوان خادم مردم باید انتخابات را به عنوان یک امانت دانسته و با صداقت و سلامت همچون همیشه حافظ و پاسدار رای مردم عزیز باشیم.

زنگانه بر برخورد جدی با مدیران و مسئولانی که بخواهند از جایگاه و مسئولیت خود به نفع یا علیه شخص یا گروهی در انتخابات بهره ببرند خبر داد و گفت: در برخورد با این گونه تخلفات هیچ تعارفی نداشته و قطعا با جدیت و مطابق قانون با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

«یا علی بن موسی‌الرضا» رمز آغاز فرآیند انتخابات در گلستان

وی با تقدیر از طراحان طرح «رسام» به عنوان راهبرد اجرایی کردن فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) پیرامون انتخابات، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح حمایت کامل استانداری از ستاد انتخابات و کارگروه انتخابات و مشارکت حداکثری رویداد ملی «ما تمدن سازیم» را به صحنه خواهیم آورد.

استاندار گلستان از همه مدیران و مسئولان دولتی، نهادها و تشکلهای مردمی و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب در استان خواست تا برای افزایش مشارکت مردم به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی تلاش کنند، گفت: همه مردم با وجود گلایه‌مندی‌های احتمالی خود باید برای تعیین سرنوشت و افزایش قدرت کشور پای صندوق‌های رای آمده و خودشان برای آینده و ترمیم نقاط ضعف احتمالی تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایسنا؛ طرح جامع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه ای «رسام» که برگرفته از حرف اول توصیه های چهارگانه رهبر معظم انقلاب (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) برای انتخابات آتی است، طرحی ابتکاری از سوی ستاد انتخابات استان گلستان است که برای تحقق این فرامین تدابیر ویژه‌ای را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha