• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402031711119
  • خبرنگار : 50377

سردار رادان:

جنگ در انواع مختلف علیه کشور ما ادامه دارد

جنگ در انواع مختلف علیه کشور ما ادامه دارد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی کشور با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ایجاد چالش‌های فرهنگی در جمهوری اسلامی، گفت: جنگ در انواع مختلف علیه کشور ما ادامه دارد اما ما رزمنده پای کار برای حفظ کشور زیاد داریم به همین دلیل بنده نگران نیستم.

سردار احمدرضا رادان شامگاه چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه جاری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه این استان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: دلاور مردان مازندران علاوه بر دفاع از انقلاب اسلامی در جبهه‌های غرب در داخل این استان با منافقان کوردل مقابله کرده و درس عبرتی به دشمنان این کشور داده‌اند.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به مناسبت‌ سالروز ارتحال امام خمینی (ره) تصریح کرد:  درایت امام راحل برای شکل‌گیری و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی ایران در جهان کم‌نظیر بوده است.

این مسئول افزود: در دنیا انقلاب‌های متعددی شکل گرفت اما به دلیل نبود درایت و فرماندهی انقلابی به سرانجام مطلوب نرسیده است.

سردار رادان بیان کرد:  در دوران دفاع مقدس بیش از ۳۰ کشور با ما وارد جنگ شدند ما از ۱۸ کشور اسیر جنگی داشتیم، اما خدشه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی در این دوران ایجاد نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از فتنه‌های که در کشور ما رخ داده در هر کشور ایجاد می‌شد زمینه ایجاد تغییر را فراهم می‌کرد اما در کشور ما فتنه‌ها باعث تقویت بنیه نظام اسلامی شده است، به طور مثال، فتنه ۸۸ که چندین ماه طول کشید ولی با حضور حماسی مردم در ۹ دی خنثی شد.

جنگ در انواع مختلف علیه کشور ما ادامه دارد

این مسئول به فعالیت سردار مرتضی میرزایی فرمانده سابق انتظامی مازندران اشاره کرد و گفت: ایشان هر آنچه در توان داشت برای پویایی انتظامی مازندران با همراهی کارکنان و نیروی انتظامی انجام داده است و حتما از وجودش بهره‌ می‌بریم.

سردار رادان با تاکید براینکه فرمانده انتظامی جدید مازندران باید فضا را برای بزهکاران و قانون‌شکنان ناامن کند، خاطرنشان کرد: مازندران به صورت ویژه مورد حمایت ما قرار می گیرد پس از بررسی‌های دقیق اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی کشور افزود: برای توسعه استان در حوزه امنیتی و انتظامی همه تلاش خویش را باید به‌کار بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha