• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۸
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402031811654

استاندار قم مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت خیرین برای حفظ طبیعت و محیط زیست

استفاده از ظرفیت خیرین برای حفظ طبیعت و محیط زیست

ایسنا/قم استاندار قم گفت: با وجود تمامی مشکلات، باید هرچه بیشتر از همکاری و مشارکت مردم و خیرین برای حفظ طبیعت و محیط زیست استفاده شود.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم امروز پنج‌شنبه ۱۸ خردادماه در نشست صمیمی با جمعی از کارکنان و محیط بانان اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم در پاسگاه محیط بانی کهک، ضمن تبریک هفته محیط زیست در سخنانی اظهار کرد: همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به مسأله محیط زیست توجه و دقت نظر داشته باشند. 

وی بر لزوم پیگیری مستمر و خستگی ناپذیر برای رفع مشکلات و چالش‌های زیست محیطی در استان قم تأکید کرد و گفت: در سفر آتی رئیس جمهور نیز می توان طرح‌ها و پروژه‌های مناسبی برای رفع برخی دغدغه‌ها در این حوزه به تصویب رساند. 

استاندار قم مردمی سازی و استفاده از این ظرفیت ارزشمند برای حفظ و حراست از محیط زیست را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: با وجود تمامی مشکلات، باید هرچه بیشتر از همکاری و مشارکت مردم و خیرین برای حفظ طبیعت و محیط زیست استفاده شود. 

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری مردم در حوزه محیط زیست در نهایت به نفع جامعه است، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده وقتی مردم از ضرورت یک مسأله آگاه باشند، کاملا در میدان خواهند بود و کسی به فکر منافع شخصی نیست. 

شاهچراغی در پایان با اشاره به لزوم تقویت و ارتقاء ظرفیت‌ها و توانمندی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به لحاظ ساختاری، اعتباری و تجهیزاتی، بیان کرد: تبیین، آموزش و فرهنگسازی در حوزه محیط زیست مسأله بسیار مهمی است که باید از سوی مسؤولان امر با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha