• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032113505
  • خبرنگار : 50039

استاندار گلستان عنوان کرد:

طمع زیاد دشمنان به استان گلستان/ پایان ناآرامی‌ها با تدبیر پلیس

طمع زیاد دشمنان به استان گلستان/ پایان ناآرامی‌ها با تدبیر پلیس

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با تقدیر از اقدامات هوشمندانه پلیس گلستان، گفت: با حضور مقتدرانه و مدبرانه پلیس، برنامه‌هایی که دشمنان برای استان گلستان داشتند، خنثی شد.

علی‌محمد زنگانه ظهر امروز یک‌شنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای فرماندهان انتظامی استان گلستان اظهار کرد: اقدامات سبزپوشان نیروی انتظامی در طول تاریخ بیش از چهار دهه‌ای جمهوری اسلامی ایران ارزشمند بوده و برای جامعه بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه قطعاً شهروندان ارزش و اهمیت از جان گذشتگی پلیس در اقدامات و مأموریت‌ها در اقصی نقاط کشور و حوزه‌های دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی را می‌دانند، ادامه داد: ما قدردان تمام تلاش‌های جان برکفان نیروی انتظامی هستیم و خواهیم بود.

استاندار گلستان «امنیت و سلامت» را دو نعمت بزرگ دانست که زمینه رشد و پیشرفت جوامع را فراهم می‌کند، افزود: حفظ و ارتقاء امنیت در کشور یک امر مهم و خطیر است و یقیناً پلیس حافظ این امنیت بوده تا کشورمان از توطئه‌ها و دسیسه‌های لحظه‌ای دشمنان در امان بماند.

وی قرارگاه‌های نیروی انتظامی در خدمت به مردم مؤمن، متعهد و با بصیرت ایران را بی‌شمار دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که طمع دشمن در طول تاریخ برای استان گلستان بسیار زیاد بوده ولی با تلاش مأموران انتظامی در هماهنگی با سایر دستگاه‌های امنیتی، همه این توطئه‌ها خنثی و نقشه‌های دشمان در نطفه خفه شده است.

عالی‌ترین مقام دولت در گلستان به اقتدار و انسجام پلیس در استان اشاره کرد و گفت: پلیس با تمام توان در همه رویدادها با صلابت ایستاده و سختی را تحمل کرده و اجازه نمی‌دهد هیچ فردی از شهروندان آسیب ببیند.

وی از مدیریت شایسته نا آرامی‌ها و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ در استان گلستان که رنگین کمان اقوام است، خبر داد و تصریح کرد: با حضور مقتدرانه و مدبرانه پلیس، برنامه‌هایی که دشمنان برای استان گلستان داشتند، خنثی و همه اتفاقات بدون تحقق اهداف شوم آنان که یکی کشته‌سازی بود، پایان یافت.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه از فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان گلستان با حضور دکتر زنگانه «استاندار گلستان» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha