• سه‌شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402032314605
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دارنده مدال برنز پرتاب دیسک آسیا در یاسوج تجلیل شد

دارنده مدال برنز پرتاب دیسک آسیا در یاسوج تجلیل شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور دهقان مدیرکل، معاونان، مسئولان ستادی و کارکنان، رئیس و اعضای هیات دوومیدانی استان از «محمد رضا ضیایی» دارنده مدال برنز رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا در کشور کره جنوبی استقبال و تجلیل شد.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشکاران و قهرمانان را سرمایه های اصلی ورزش استان برشمرد و از حضور ۱۵ ورزشکار استان در تیم های ملی و کسب مدال های رنگارنگ این قهرمانان در رقابتهای جهانی، آسیایی و بین المللی خبر داد.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت های مسئولان استانی و کشوری شاهد کسب سکوهای ملی و بین المللی توسط ورزشکاران استان باشیم.

همچنین محمد رضا ضیایی، مدال آور مسابقات قهرمانی دوومیدانی جوانان آسیا با اشاره به سطح کیفی و کمی بالای این رقابت ها و حضور رقبای قدرتمند از کشورهای قطر، هند و ازبکستان گفت: این مسابقات در کشور کره جنوبی و شهر "اینچئون" برگزار و با ثبت رکورد و پرتابی به طول ۵۵ متر و ۴۴ سانتی متر مقام سوم و مدال برنز را کسب کردم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در یاسوج تجلیل شد

موسوی، مربی محمدرضا ضیایی با تبریک این موفقیت از بد شناسی این قهرمان ملی پوش استان در کسب مدال طلا خبر داد و گفت: با توجه به حضور ضیایی در رقابت های کشوری بزرگسالان سال آینده، امیدواریم با حمایت های مادی و معنوی از این ورزشکار هم استانی بتوانیم شاهد فتح سکوهای کشوری و حضور در تیم ملی باشیم.

به گزارش ایسنا، محمدی، رئیس هیات دوومیدانی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حمایت بیشتر از رشته دوومیدانی و ملی پوشان، از حضور و اعزام ۷ نفر از ورزشکاران دوومیدانی کهگیلویه و بویراحمد در دو سال اخیر در تیم های ملی و رقابت های آسیایی خبر داد و اظهارکرد: ورزشکاران استان در ماده های ۲۰۰۰متر با مانع و ۸۰۰متر و پرتاب دیسک برای اولین موفق به کسب مدال های رنگارنگ و سکو های آسیایی شدند.

گفتنی است محمدرضا ضیایی عضو تیم ملی دوومیدانی جوانان کشور در رقابت های آسیایی که به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار شد با پرتابی به طول ۵۵ متر ۴۴ سانتی متر به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در یاسوج تجلیل شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha