• سه‌شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402032314811
  • خبرنگار : 50026

یک مسئول در خراسان جنوبی عنوان کرد:

تاکید بر سوق دادن مردم به سمت انتخاب اصلح

تاکید بر سوق دادن مردم به سمت انتخاب اصلح

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: سوق دادن مردم به سمت انتخاب اصلح، مهم‌ترین وظیفه کمیته اطلاع رسانی است.

مهدی مرادی، امروز سه شنبه ۲۳ خرداد در کارگروه تولید محتوای ذیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف متعالی، کمیته اطلاع رسانی باید با تولید محتوای مناسب و متناسب با سن، جنس، طرز تفکر و دیدگاه مخاطب، به تبیین و روشنگری بپردازد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: با وجود تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن چه مهم است، تولید محتواهایی است که بتواند مخاطبین و مردم را حفظ کند.

به گفته وی؛ کمیته اطلاع رسانی باید با دقت در تولید محتواهای باکیفیت و به روز، شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که ۱۱ اسفند نتیجه کار در کف میدان و با حضور پرشور مردم، دیده شود.

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یادآور شد: تولید محتوای خوب، نیاز به اطلاعات و داده های متقن و نیز شناخت دقیق نیازهای مخاطب به ویژه قشر جوان دارد؛ خواسته مخاطبین ما امروز به نسبت گذشته تغییر کرده و باید با احصاء آنها، در بحث تولید محتوا به این تفاوت ها توجه داشته باشیم.

مرادی با تأکید بر اینکه شبهات و القائات در فضای مجازی بسیار زیاد شده، اظهار کرد: یکی از تکالیف کمیته اطلاع رسانی و تولید محتوا، پاسخگویی به این شبهات و القائات با استفاده از توان افراد خاص و ظرفیت‌های موجود است.

وی با بیان اینکه فرصت کوتاهی تا زمان برگزاری انتخابات داریم، خاطرنشان کرد: از این فرصت که به زودی هم تمام می‌شود باید به گونه‌ای بهره برداری کنیم که در اسفند ماه امسال، افتخار دیگری برای کشور ثبت شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با تأکید بر اینکه محتواهای تولیدی باید مستند، مستدل و اثرگذار باشد، گفت: نسل امروز بسیار باهوش بوده، از درک بسیار بالایی هم برخوردار است و زود هم قانع نمی‌شود، لذا باید با توجه به این موضوع، تولیدات باید کاملاً غنی باشند.

مرادی، خانه مطبوعات را رکن اطلاع رسانی ستاد انتخابات خواند و اظهار کرد: نشست با مدیران رسانه ها و خبرنگاران نیز می تواند به دریافت ایده‌های جدید و تفکرات نو بینجامد.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی، علیرغم وسعت و پهناوری قابل توجه، جمعیت کمی دارد، و در این شرایط تأثیرگذاری رسانه، کار سخت و صعبی نیست و هر کدام از ما به سهم خودمان باید پای کار باشیم تا نظام جمهوری اسلامی در این آزمون هم سربلند باشد.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha