• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402032415408
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

اختصاص ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی تیران و کرون

اختصاص ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی تیران و کرون

ایسنا/اصفهان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون گفت: ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب طرح‌های سفر رئیس‌جمهور به واحدهای تولیدی و اقتصادی این شهرستان اختصاص یافت.

امین طلبی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی تیران و کرون اظهار کرد: تأمین این نیاز به ایجاد فرصت‌های تولیدی و اقتصادی این شهرستان کمک خواهد کرد.

وی افزود: پرونده متقاضیان تسهیلات بانکی در ستاد تسهیل شهرستانی بررسی و به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند و در سطح شهرستانی و استانی به آنان کمک می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی این شهرستان ظرفیت بالای تولید داشته و نیازمند تسهیلات بیشتر هستند، تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان پرونده ۲۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی بررسی شد و ۶۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به مجموع آن اختصاص یافت.

به گفته وی، ۵۷۰ میلیارد ریال این تسهیلات به صورت سرمایه در گردش توزیع خواهد شد و ۱۰۰ میلیارد ریال آن به عنوان سرمایه ثابت است که متقاضیان از بانک‌ها دریافت می‌کنند.

طلبی اضافه کرد: واحدهای صنعتی کمتر با مشکل تأمین تضامین بانکی روبرو می‌شوند، اما لازم است بانک‌های عامل شرایط را برای واحدهای تولیدی و بخش خصوصی تسهیل کنند تا چرخ تولید فعال و زمینه اشتغال پایدار بماند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون با اشاره به تولیدات بخش کشاورزی گفت: تسهیلات مشوق برای صادرات محصولات پیش بینی شده که بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت‌سنجی توزیع خواهد شد.

وی توزیع تسهیلات بانکی برای مشاغل خانگی و مشاغل کوچک را از دیگر برنامه‌ها برای توسعه اقتصادی و اشتغال شهرستان اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون تسهیلات بانکی سال جدید ابلاغ نشده و با آغاز این فرآیند، اطلاع رسانی آن انجام خواهد شد.

به اعتقاد طلبی مشاغل کوچک نقش مهمی در آغاز کار و رونق سریع اقتصادی دارند که حمایت از آن‌ها می‌تواند به معیشت خانوارها و کاهش بیکاری کمک کند و زمینه‌ساز پیشرفت آن در آینده فراهم می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha