• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402032415522
  • منبع : نمایندگی اردبیل

به همت روابط عمومی کمیته امداد اردبیل:

تولیدات رسانه‌ای کمیته امداد در قالب «مستند» کلید خورد

تولیدات رسانه‌ای کمیته امداد در قالب «مستند» کلید خورد

ایسنا/اردبیل رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه و تقویت روحیه خودباوری در بین مدددجویان، تولیدات رسانه‌ای از طرح‌های اشتغال ایجاد شده برای مددجویان اردبیلی در قالب مستندات کوتاه تلویزیونی آغاز شد.

غلامرضا گوزلی ۲۴ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان اردبیل طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد انقلابی که در سال‌های اخیر منجر به خودکفایی خانواده‌ها شده و حتی زمینه اشتغال سایر نیازمندان را فراهم کرده، در قالب مستندات و گزارش‌ها و بازدیدهای میدانی مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه اقدامات راهگشا آغاز شده است.

وی گفت: کمیته امداد استان اردبیل در سال‌های اخیر با پرداخت تسهیلات از منابع مختلف سعی کرده به تناسب توانمندی مددجویان و ارائه برنامه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی، زمینه اشتغال گروه‌های مختلف را فراهم کرده و گاهی این طرح‌ها زمینه‌ساز اشتغال مثبت و موثر برای سایر گروه‌های جامعه شده است.

گوزلی یادآور شد: روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل در یک اقدام ابتکاری، مستند سازی از این طرح‌ها را در قالب آثار هنری فیلم، عکس و گزارش مکتوب شروع کرده تا طرح‌های موفق ایجاد شده را در این حوزه به رخ بکشد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیان کرد: در نخستین گام، مستند سازی از طرح اشتغال نوغانداری با نام «پیله پرواز» در شهرستان خورش رستم تصویربرداری شده است که در مرحله تدوین می‌باشد که پس از پایان در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی قابل پخش خواهد بود.

وی افزود: این طرح در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه به ویژه تقویت روحیه خودباوری در بین مدددجویان آغاز شده است تا زمینه‌ای برای نشان دادن توانمندی خانواده‌ها و قرار گرفتن آنها در مسیر خوداتکایی می‌باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha