• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402032717280
  • خبرنگار : 50181

سرپرست فرمانداری کرمانشاه عنوان کرد

وجود ۳۶ محله مسئله‌دار در کرمانشاه/ ۴۰۰ هزار نفر ساکن بافت فرسوده‌اند

وجود ۳۶ محله مسئله‌دار در کرمانشاه/ ۴۰۰ هزار نفر ساکن بافت فرسوده‌اند

ایسنا/کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۶ محله مسئله‌دار در کرمانشاه، گفت: رسیدگی به مسائل این محلات نیازمند همراهی همه بخش‌ها است.

محمدرضا آمویی در جلسه امروز (۲۷ خرداد) شورای اداری شهرستان کرمانشاه، از سهم قابل توجه شهرستان کرمانشاه از جمعیت استان یاد کرد و گفت: ۱.۲ میلیون نفر از جمعیت استان ساکن شهرستان کرمانشاه هستند و ۸۲ درصد جمعیت شهری و ۱۲ درصد جعیت روستایی استان در این شهرستان جا گرفته‌ است.

وی با اشاره به  پراکندگی جمعیت در شهرستان کرمانشاه، وجود ۸۵۰ روستا، ۱۳ محله حاشیه نشین و ۳۶ محله مسئله‌دار را گواهی بر گستردگی کار در این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان کرمانشاه ساکن بافت فرسوده هستند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه همچنین از این شهرستان به عنوان محروم‌ترین شهرستان استان یاد کرد و ادامه داد: رسیدگی به امور کرمانشاه نیازمند همراهی و همدلی بخش‌های مختلف است.

آمویی یکی از مشکلاتی که در کرمانشاه با آن مواجهیم را کمرنگ شدن نقش ادارات شهرستان در سایه ادارات استان اعلام کرد و یادآور شد: لازم است خود ادارات شهرستانی امور شهر کرمانشاه را پیش ببرند.

آمویی به در ادامه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و مجلسس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به جهت حساسیت ویژه‌ای که این موضوع دارد، از همین حالا دشمنان برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای برنامه ریزی کرده‌اند، لذا لازم است با امیدبخشی و کارهای جهادی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال را فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه مردم باید خدمات دولت را بیشتر احساس کنند، خواستار تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها و پاسخگویی به مردم شد تا زمینه نارضایتی مردم ایجاد نشود.

آمویی به تکریم و معارفه پنج نفر از بخشداران و معاونین فرمانداری شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: تکریم افراد نافی زحمات گذشته آنها نیست، بلکه این آمد و رفت‌ها برای پیشرفت رو به جلو ضروری است و باید آن را با نگاه خیر ببینیم.

وی تاکید کرد: به زودی سه پست دیگر شامل معاونت سیاسی فرمانداری و بخشداری‌های ماهیدشت و مرکزی نیز مشخص خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از افرادی که پای کار می‌آیند درخواست کرد خدمت به مردم را با در نظر گرفتن اسناد بالادستی و خصوصا بیانیه گام دوم انقلاب مد نظر قرار دهند.

در این نشست شهاب الدین شفیعی بعنوان معاون توسعه و برنامه ریزی و علی غلامی به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرمانشاه معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha