• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402032818350
  • منبع : نمایندگی اردبیل

چراغ خانه مطبوعات استان باید روشن بماند/ از پوستر جشنواره مطبوعات رونمایی شد

چراغ خانه مطبوعات استان باید روشن بماند/ از پوستر جشنواره مطبوعات رونمایی شد

ایسنا/اردبیل مراسم رونمایی از پوستر جشنواره مطبوعات در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل، اسلام پیله ور ملکی مسئول بسیج رسانه، علیرضا حسن‌زاده دبیر کنگره بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان و جمعی از پیشکسوتان و فعالین رسانه مکتوب برگزار و از پوستر جشنواره مطبوعات استان رونمایی شد.

امیر رجبی ۲۸ خرداد در این مراسم با اشاره به اینکه در برگزاری این دوره از جشنواره مطبوعات، شهرداری اردبیل، اداره کل امور مالیاتی، بسیج رسانه و ستاد بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان و خانه مطبوعات همکاری خواهند کرد، افزود: این جشنواره صرفا به داوری آثار و اهدای جوایز بسنده نخواهد کرد و سعی داریم با حضور پرشور اصحاب مطبوعات و رسانه استان به مدت دو روز شاهد نمایش آثار مکتوب و رسانه ای باشیم.

وی ادامه داد: در این جشنواره کارگاه‌های تخصصی برگزار و از چهره های مطرح رسانه ای کشور دعوت خواهد شد تا یک دورهمی و محفل صنفی برای اصحاب رسانه استان ایجاد شود.

رجبی از برگزاری بخش های متعدد در این جشنواره و همچنین بخش ویژه با موضوع کنگره ۳۴۰۰ شهید استان خبر داد و اظهار کرد: چراغ خانه مطبوعات استان باید همواره روشن بماند.

وی تصریح کرد: خانه مطبوعات استان بدلیل عدم توان مالی بسته شده بود که با برگزاری جلسات تدابیر لازم اتخاذ و مکان آن برای استفاده های اهالی رسانه تنطیف شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: با تلاش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استان اردبیل بعنوان استان کم برخوردار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور محسوب شد و مطبوعات استان شامل برخی مزایای قانونی واقع شدند.

امیر رجبی ضمن بیان اینکه این اداره کل مکاتباتی با سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، امور اقتصادی و دارایی استان و استانداری در جهت تقسیم عادلانه آگهی های دولتی انجام داده است، اضافه کرد: انتظار داریم ادارات دولتی هرگونه آگهی خود را برای چاپ در روزنامه های سراسری در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد قرار دهند تا شاهد شخصی سازی توزیع آگهی ها در ادارات استان نباشیم.

چراغ خانه مطبوعات استان باید روشن بماند/ از پوستر جشنواره مطبوعات رونمایی شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha