• دوشنبه / ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402032918731
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون خبر داد:

 ثبت‌نام ۱۴۳ خانوار واجد شرایط دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت

 ثبت‌نام ۱۴۳ خانوار واجد شرایط دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون گفت: ۱۴۳ خانوار دارای سه فرزند در این شهرستان برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند.

سعید کاشفی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به طرح جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: اختصاص زمین برای مسکن این خانوارها در دستور کار قرار گرفته که ۱۴۳ خانواده مشمول این قانون در تیران و کرون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از میان ۱۴۳ خانوار، ۷۹ نفر ساکن شهرها هستند و مابقی روستایی هستند که احداث ۱۵ مسکن در روستاها به دلیل وجود زمین در محل سکونت آنان، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون اضافه کرد: تأمین زمین برای مابقی روستاییان هم در حال پیگیری است تا این موضوع به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه از میان کل متقاضیان ثبت نامی در این طرح ۲۲ خانوار دارای چهار فرزند و بالاتر هستند، تصریح کرد: ثبت‌‍نام طرح‌های حمایتی مسکن ادامه دارد و خانواده‌های دارای فرزند سوم و بیشتر باید فرزند آنان متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد.

به گفته کاشفی زمین برای برخی از متقاضیان در شهرهای تیران و رضوانشهر پیش‌بینی شده که در مراسمی به آنان اختصاص خواهد یافت، ولی در شهر عسگران با توجه به نبود زمین دولتی به دنبال تأمین آن هستیم.

وی از الحاق زمین به شهرهای تیران و رضوانشهر خبر داد و گفت: اراضی دولتی به محدوده تیران و رضوانشهر به ترتیب ۵۴ هکتار و ۱۳ هکتار افزوده شده که طرح تفکیکی در حال انجام و زمین به متقاضیان واگذار خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی تیران و کرون به شرایط واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و  یادآورشد: صرفاً بهای تمام شده زمین(قیمت منطقه‌ای و آماده سازی) از متفاضیان به‌‍صورت فروش اقساطی(هشت ساله با تنفس ۲ ساله) اخذ می‌شود.

وی گفت: واگذاری به‌صورت قرعه‌کشی انجام و احداث مسکن در مقطع زمانی خاص جز شروط واجدان شرایط طرح نیست.

کاشفی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: احداث مسکن در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفته و متقاضیان بر اساس قرعه‌کشی نسبت به ارائه مدارک و پرداخت وجه اولیه فراخوان می‌شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha