• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402033120889
  • خبرنگار : 50356

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان:

بخش خصوصی خراسان رضوی آمادگی تامین کالاهای مورد نیاز بازار ترکمنستان را دارد

بخش خصوصی خراسان رضوی آمادگی تامین کالاهای مورد نیاز بازار ترکمنستان را دارد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی استان آمادگی و ظرفیت تامین کالاهای مورد نیاز بازار ترکمنستان را دارد. همچنین در حوزه خدمات فنی و مهندسی نیز پتانسیلی بزرگ به واسطه استقرار شرکت‌های توانمند در این خطه فراهم است.

محمدرضا توکلی‌زاده پیرامون سفر خود به ترکمنستان و همکاری‌های بخش خصوصی ترکمنستان و خراسان رضوی اظهار کرد: این سفر و دیدارهای انجام شده با هدف توسعه روابط اقتصادی و گسترش همکاری‌های اتاق‌های بازرگانی استان و ترکمنستان انجام شد.

وی افزود: طی دیدارهای صورت گرفته در این سفر بر پیوند بیشتر بخش خصوصی ۲ کشور، تسهیل صدور روادید برای اعضاء ۲ اتاق، پیگیری و برگزاری نشست‌های دوجانبه و… تاکید شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی توافقات انجام شده در این دیدار را تبادل اسامی شرکت‌های فعال در بخش‌های اقتصادی مورد نیاز ۲ طرف، اعلام لیست کالاهای مورد تقاضا در بازارهای خراسان رضوی و ترکمنستان و برقراری ظرفیت تماس و ارتباط مستقیم ۲ اتاق عنوان کرد و گفت: در این دیدار تاکید شد که بخش خصوصی خراسان رضوی آمادگی و ظرفیت آن را دارد که تولیدات بنگاه‌های اقتصادی خود را که مورد نیاز بازار ترکمنستان هستند، تامین نماید. همچنین در حوزه خدمات فنی و مهندسی نیز پتانسیلی بزرگ به واسطه استقرار شرکت‌های توانمند در این خطه فراهم است و می‌توانیم تامین‌کننده این خدمات برای بخش‌های توسعه‌ای و زیرساختی ترکمنستان باشیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق خراسان رضوی وی یادآور شد: مقرر است در ماه سپتامبر نمایشگاهی توسط ایران در عشق‌آباد برپا شود که اهمیت آن برای طرف ترکمنستانی تشریح و از اعضاء این اتاق برای حضور و بازدید از این نمایشگاه، دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha