• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402040301161
  • خبرنگار : 50093

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی:

نگران پاس شدن چک‌های هیات بابت اجاره‌بهای استخرها هستیم

نگران پاس شدن چک‌های هیات بابت اجاره‌بهای استخرها هستیم

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش اجاره‌بهای استخرهای هیات شنا، در حال حاضر نگران پاس شدن چک‌های هیات هستیم.

حسین گرایلی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه درآمدزایی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی اظهار کرد: در سال‌های گذشته هیات شنای استان اجاره‌بهایی بابت استخرها پرداخت نمی‌کرد، اما امسال با توجه به نرخ‌نامه جدیدی که از سوی وزارت ورزش اعلام شده، قیمت استخرهایی که دست هیات شنای استان بوده نسبت به سال گذشته ۱۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پولی برای پرداخت اجاره‌بهای استخرهای خود نداریم. به جای اینکه دغدغه تیم‌های قهرمانی خود را داشته باشیم، نگران پاس شدن چک‌های هیات بابت اجاره‌بهای استخرها هستیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: هیات شنا اجاره‌ را به خزانه واریز می‌کند. هاشمی‌جواهری، مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان استان به ما وعده داده بود که بخشی از هزینه اجاره‌بهای استخرها را به عنوان کمک به هیات استان بازمی‌گرداند، اما چنین اتفاقی رخ نداد. دوره ریاست علی اکبری هاشمی‌جواهری هم دوامی نداشت و نتوانست به وعده خود عمل کند، امیدوارم در جلساتی که با علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل جدید ورزش‌وجوانان استان خواهیم گذاشت این معضل هیات شنای استان حل شود.

وی با اشاره به پرداخت بیش از ۱.۷ میلیارد تومان اجاره در سال برای استخرهای هیات شنا، گفت: با توجه به هزینه‌های زیادی که باید برای اجاره‌بهای استخرها پرداخت کنیم مجبوریم نیم‌نگاهی نیز به درآمدزایی داشته باشیم تا توانایی پرداخت اجاره را داشته باشیم.

گرایلی در مورد برنامه‌های استعدادیابی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی با آغاز فصل تابستان خاطرنشان کرد: ۱۷ مدرسه شنای مجوزدار داریم که از همه آنان درخواست داشته‌ایم برنامه‌های آموزشی خود را مطابق برنامه فدراسیون و هیات شنای استان جلو ببرند.

وی اضافه کرد: هم چنین با توجه به اینکه مسئول انجمن شنای آموزش‌وپرورش استان هستم از ظرفیت استخرهای آموزش و پرورش می‌توانیم استفاده کنیم.

گرایلی با اشاره به استقبال قابل توجه از کلاس‌های تابستانی بیان کرد: قیمت کلاس‌هایی که مربوط به هیات شنای استان است را به شدت کاهش داده‌ایم تا تمام اقشار و اکثر مردم بتوانند از این کلاس‌های تابستانی استفاده کنند. هنوز نرخ‌نامه کلاس‌های تابستانی برای سال ۱۴۰۲ ابلاغ نشده است، اما هزینه کمی در نظر گرفته‌ایم تا تمام مردم بتوانند از آن استفاده کنند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha