• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402040301236
  • خبرنگار : 30147

بخشدار سرولایت:

مناسب‌سازی اماکن عمومی و ادارات سرولایت ضروری است

مناسب‌سازی اماکن عمومی و ادارات سرولایت ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت گفت: مناسب‌سازی اماکن عمومی، اداراه‌ها و مراکز خدماتی با جدیت بیشتری مد نظر قرار گیرد.

باقر صدیقی درگفت و گو با ایسنا مناسب سازی را انتظار به‌حق توانیابان دانست و افزود: متاسفانه بسیاری از معابر و اماکن عمومی ما در این راستا نقص دارد.

 وی با بیان اینکه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد این بخش نیازمند توجه ویژه‌ای هستند، بر ضرورت راه‌اندازی ادارات ارائه خدمت به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تأکید کرد و افزود: در بخش سرولایت ۱۹۵ مددجوی غیرمستمر و حدود ۲۵ مددجوی مستمری‌بگیر تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی بر اجرای طرح (CBR) با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف به خصوص روستائیان و مناطق حاشیه‌ای شهرها تاکید کرد و اظهار کرد: متولیان اماکن عمومی نظیر ادارات، مساجد، خانه‌های بهداشت، ساختمان دهیاری‌ها و... که محل تردد عموم هستند باید شرایط تسهیل در تردد این گروه هدف را رعایت و اجرایی کنند.

بخشدار سرولایت با بیان اینکه طی چند روز گذشته اولین جلسه شورای توان‌بخشی مبتنی بر جامعه شهرستان (CBR) در بخش سرولایت تشکیل شده است، افزود: در این جلسه مصوباتی با اولویت تسهیل در تردد توان‌یابان در اماکن عمومی روستاها و ارائه خدمات مطلوب بهداشتی، اشتغال و مشاوره‌ای به تصویب رسید.

وی با تأکید بر اینکه مددجویان و توان‌یابان بخش کم برخوردار سرولایت نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند، گفت: راه‌اندازی نمایندگی اداره بهزیستی در این منطقه برای تسهیل در ارائه خدمات به مددجویان به لحاظ بعد مسافت و دوری راه تا مرکز شهرستان ضروری است.

صدیقی خاطرنشان کرد: ما به وجود و داشتن یک مرکز زیرمجموعه بخش اداری رضایت نداریم و باید بر اساس مصوبات قبلی ارتقا و پیگیری لازم از سوی اداره بهزیستی شهرستان اقدام شود.

وی گفت: در خصوص راه‌اندازی موسسه خیریه، کمپ ترک اعتیاد، مرکز نگهداری سالمندان، راه‌اندازی مرکز مشاوره و دیگر خدمات مورد نیاز در این زمینه نسبت به اهتمام و همراهی بیشتری از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha