• سه‌شنبه / ۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402040603342
  • خبرنگار : 50377

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:

معاندان نظام درصدد گسستگی فرهنگی میان ملت ایران هستند

معاندان نظام درصدد گسستگی فرهنگی میان ملت ایران هستند

ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه امروز تمام سعی دشمن در پی ترویج فرهنگ برهنگی، بی بندباری، سلب حیا و حجاب در کشور است، گفت: بدخواهان نظام اسلامی درصدد هستند تا با ایجاد رخنه به نوعی گسستگی میان صفوف به هم پیوسته ملت ایران اسلامی به وجود آورند و ریشه های تاریخی و غنی دینداری را بخشکاند و ملت را از آداب و سنن الهی دور کند.

روح الله سلگی دیشب در اجتماع بزرگ مدافعان عفاف و حجاب در مجموعه ساحلی رادیو دریای چالوس، با اشاره به اینکه مردمان این سرزمین به ویژه شیرزنان خطه شمال کشور دیار علویان آنچه به عنوان ایمان و ابزار ظلم ستیز است، حجاب و پاکدامنی است، افزود: این مردم در بیش از هزار سال گذشته در این منطقه لبیک گوی پیام آزادی بخش ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت ابا عبدالله امام حسین(ع) بودند؛ شکل گیری حکومت علویان در این دیار مصداق روشنی از این ادعا است .

معاون استاندار مازندران گفت : این اجتماع و همایش خودش در شهرستان چالوس، مهم ترین پیامش به ملت ایران آن است اگر خطه سرسبز و زیبای شمال به ویژه مازندران را به عنوان مقصد سفرهایشان با هر سبک و سیاق و تفکری برمی گزینند آن است بدانند اینجا دیار علویان و قدمگاه ۲۱ هزار شهید است و این سرزمین شهدای زیادی تقدیم این انقلاب کرده بنابراین رعایت حجاب، عفت و پابیندی به ارزش ها و آرمان های انقلاب به عنوان خطوط قرمز آنان است.

سلگی با قدردانی از مسئولان شهرستان چالوس بابت برگزاری این همایش بسیار بزرگ در این خطه غربی مازندران، افزود :حضور چشمگیر و استقبال بی سابقه شیرزنان محجبه این منطقه در این همایش نشان داد بیش از گذشته پابیند به آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا و ارزش های نظام بوده و خط نگهدار دین، عفت و حجاب هستند .

معاندان نظام در صدد گسستگی فرهنگی میان ملت ایران هستند

این مسوول سیاسی و اجتماعی اضافه کرد : معاندان دین اسلام باید بداند شیرزنان ایران اسلامی چه پیش و بعد از اسلام حیاء و پاکدامنی را به عنوان خطوط قرمز و سرلوحه زندگی خود برگزیدند و به این رویه ادامه خواهند داد، همانطوری که رضا خان قلدر و مستبد سعی داشت با چوب و چماق حجاب را از سر این شیرزنان بردارد و الگوی غربی را در ایران پیاده کند و دستور داده بود حجاب نباید اجباری شود کار او به جایی نرسید.

وی گفت : پیام دیگر این همایش، به ایادی استکبار غرب و آنانی که با به راه انداختن جنگ ترکیبی و رسانه ای تمامی سعی و تلاش‌شان این است تا ملت به دوران پیش از انقلاب برگردند؛ بدانند کور خوانده اند هرگز این ملت به گذشته بر نمی گردند اگر چنین بود همان زمان دوران مستبد حکومت رضاخانی را تحمل می کردیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: امروز پیام این ملت به آن دسته از کسانی است که راه و روش خودشان را تغییر داده اند و حیله گرایانه در پی ربایش قلوب جوانان هستند بدانند اگر قرار بود مرعوب نقشه‌های شوم دشمن و مستبدان بشویم همان زمان مغلوب قبیح ترین چهره‌های تاریخی رضاخانی می شدیم.

سلگی افزود : این ملت ۲۲۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب کرده؛ مادر و همسران شهدایی که در راه با همدردی حضرت زینب (س) نه فقط اشک بلکه خون گریستند و امیدوارم این مسیر با قوت و قدرت ادامه یابد و انقلاب و اسلام با رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای بقا پیدا کند و به زودی شاهد براندازی جریان های مخالف این انقلاب خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha