• یکشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402041106383
  • خبرنگار : 50454

پیش‌بینی برگزاری ۶۰۰ کارگاه در کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی برگزاری ۶۰۰ کارگاه در کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری پیش‌بینی تشکیل ۶۰۰ کارگاه تخصصی در قالب ۴۳ رشته مختلف اعم از ساخت عروسک، عروسک‌گردانی، کاردستی، کارگاه سفال، نقاشی، عکاسی، کارگردانی، بازیگری، خوش‌نویسی و... در سطح استان صورت گرفته است.

حجت‌الله آسمند در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درخصوص اوقات فراغت در تابستان سال جاری، اظهار کرد: کارگاه‌های تخصصی اوقات فراغت این کانون تنها مختص تابستان نیستند و در تمامی طول سال فعالیت دارند البته استقبال از این کارگاه‌ها در تابستان بیشتر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: در سال‌جاری پیش‌بینی تشکیل ۶۰۰ کارگاه تخصصی در قالب ۴۳ رشته مختلف اعم از ساخت عروسک، عروسک‌گردانی، کاردستی، کارگاه سفال، نقاشی، عکاسی، کارگردانی، بازیگری، خوش‌نویسی و... در سطح استان صورت گرفته و ترم تابستانه نیز از سوم تیرماه آغاز شده است، تاکنون نیز حدود ۴۰۰۰ نفر برای حضور در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی رشته‌ها مانند عکاسی، کارگردانی، بازیگری و... در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان وجود ندارند چراکه این رشته‌ها در تمامی مناطق متقاضی ندارند، درواقع سعی شده کارگاه‌ها با توجه به نیاز و تقاضای هر منطقه برگزار شوند.

آسمند با اشاره به پر شدن ظرفیت کارگاه‌های تخصصی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: جهت برگزاری برخی رشته‌ها که مربی متخصص مربوطه در کانون وجود نداشت مربیان جدیدی به کار گرفته شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سال گذشته بالغ‌بر ۶۵۰۰ نفر در ۴۵۰ کارگاه و ۴۵ رشته مختلف این کانون شرکت کردند، سال گذشته نیز با توجه به اینکه شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور بهبود پیدا کرده بود با استقبال خوبی مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: تلاش شده برای کارگاه‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهریه پایینی درنظر گرفته شود درخصوص برخی رشته‌ها مانند چرتکه، رباتیک و یا مهندسی خلاق به برخی ملزومات و لوازم نیاز است به همین جهت نسبت به سایر رشته‌ها شهریه بیشتری دارند اما با این وجود همچنان کارگاه‌های این کانون نسبت به کلاس‌های آموزشی موجود در سطح شهر از شهریه مناسبی برخوردار هستند و افزایش قیمت آنچنانی نیز نداشته‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha