• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402041207334
  • خبرنگار : 50377

مدیرکل بازرسی استانداری مازندران:

۲۷.۵ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهوری به مازندران تخصیص یافت

۲۷.۵ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهوری به مازندران تخصیص یافت

ایسنا/مازندران مدیرکل بازرسی استانداری مازندران پیرامون موضوعات مرتبط با سفر رئیس جمهوری به مازندران در بیستم اسفند ۱۴۰۰، گفت: به لحاظ اعتبارات تاکنون ۲۷ و نیم درصد از مجموع ۱۷ هزار و ۷۸۹ میلیاد تومان اعتبار تخصیص یافت که در ارزیابی های وزارت کشور به لحاظ تخصیص و جذب اعتبار که غالباً مدت زمان یک تا سه ساله صرف می شود مازندران عملکرد خوبی داشته است.

 اسماعیل مهرافزا در گفت‌وگو با ایسنا، دستیابی به موفقیت در اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهوری با مازندران را ناشی از پیگیری های استاندار با مقامات کشوری دانست و اظهار کرد : امیدواریم با پیگیری هایی که در حال انجام است با تخصیص و جذب منابع اعتباری مصوبه سفر رئیس جمهوری تحولات خوبی در استان رقم بخورد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران بیان کرد: تاکنون به ۲۰ هزار نفر در استان تسهیلات پرداخت شده است و با جذب اعتبار نهایی که بزودی اختصاص می یابد مابقی افراد در انتظار نیز از تسهیلات بانکی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول به اثر گذاری راه اندازی دفتر نمایندگی استانداری غرب مازندران اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۲۴ جلسه دیدار مردمی مسئولان در غرب مازندران انجام شده است که ۱۲ ملاقات مردمی مربوط به امسال است. نتیجه این مراجعات مردمی ثبت ۳ هزار و۱۰۰  مورد نامه در سامانه سامد است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران اضافه کرد: این نامه های ثبتی قابلیت پیگیری برای شهروندان وجود دارد و لازم است به درخواست‌ها پاسخ داده شود.

این مسئول بیشترین فراوانی درخواست های شهروندان مازندران را انشعابات، تسهیلات بانکی، ‌آب شرب، ‌کمک های درمانی، ‌طرح هادی، ‌اشتغال اعلام کرد و گفت: موضوعات مطروحه از سوی شهروندان به دستگاه‌های مرتبط منعکس شده است.

مهرافزا یادآور شد: در ارزیابی های کارشناسی حدود ۲ هزار و ۳۲۷ نامه ثبت شده مربوط به شهروندان غرب مازندران است که در سامانه سامد ثبت شده است که نشان می‌دهد به اهداف مورد نظر در خصوص راه اندازی این نمایندگی مبنی بر صرفه جویی در وقت و هزینه مردم منطقه و رفع سریع مشکلات محقق شده است.

وی یکی از ملاک های ارزیابی مدیران مازندران را حضور موثر و پیگیر امور مردم غرب استان دانست و گفت: ‌بررسی ها بیانگر آن است که حضور فعال مدیران در دفتر نمایندگی غرب استان و نیز پیگیری امور مربوط روند کاهشی حضور مردم را نشان می‌دهد که بیانگر رفع مشکلات مطرح شده است.

مهرافزا خطاب به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مازندران، اظهار کرد :‌در صورت رفتار منفعلانه و بدون دغدغه در قبال مسائل مطروحه شهروندان ابتدا به صورت مکاتبه تذکرات لازم داده می شود و در صورت تکرار و نادیده گرفتن حقوق مردم در راستای مفاد اداری برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha