• دوشنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402041207361
  • خبرنگار : 50081

دبیر انجمن هنرهای نمایشی استان خبر داد

ابلاغ شرایط عضویت مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی

ابلاغ شرایط عضویت مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: با استناد به ابلاغ اساس‌نامه انجمن هنرهای نمایشی از سوی هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی کشور شرایط عضویت و برگزاری مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن نمایش استان نیز مشخص شده است.

کریم جشنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فراخوان عضویت و برگزاری مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اظهار کرد: با استناد به ابلاغ اساس‌نامه انجمن هنرهای نمایشی از سوی هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی کشور شرایط عضویت و برگزاری مجمع عمومی سومین دوره انتخابات انجمن نمایش استان نیز مشخص شده است.

وی اضافه کرد: کسانی می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت کنند که تابعیت جمهوری اسلامی و اعتقاد به یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حسن شهرت و نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر، قبول و تعهد اجرای مقررات اساس‌نامه و مصوبات قانونی ارکان انجمن را دارا باشند.

دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی بیان کرد: در این دوره شرایط تخصصی وجود دارد که افراد باید مدرک دانشگاهی مرتبط به شرط فعالیت‌های حرفه‌ای مستمر در حوزه هنرهای نمایشی را داشته باشند، عضو هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده باشند، بازی در ۱۰ نمایش در بازه زمانی ۲۰ سال اخیر با ارائه اصل مجوز و با قید نام هنرمند در مجوز یا نمایش نامه نویس با پنج اثر منتشر شده یا اجراشده در بازه زمانی ۱۰ سال خیر و همچنین سه اثر پژوهشی یا مقاله علمی پژوهشی یا علمی ترویجی چاپ‌شده در حوزه هنرهای نمایشی در ۱۰ سال گذشته را دارا باشند.

وی عنوان کرد: متقاضیان نامزدی در هیات مدیره انجمن می‌توانند در زمان تکمیل فرم عضویت در مجمع عمومی انجمن بخش مربوط به تقاضای نامزدی هیات مدیره را نیز تکمیل و ارسال کنند. تقاضای عضویت براساس اساس‌نامه انجمن بررسی و پس از تایید اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان به ایشان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جشنی خاطرنشان کرد: حضور در مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان و نامزدی در انتخابات انجمن و داشتن حق رای مشروط به عضویت بوده و تنها اعضاء مجمع عمومی انجمن می‌توانند در انتخابات انجمن شرکت کنند.

دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند از تاریخ انتشار این اطلاعیه تا ۲۰ تیرماه سال جاری همه‌روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت تا ۱۴ به دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۵۱۲۴۲۳۵۴ ارتباط گرفته و فرم تقاضا را تکمیل کرده و به همراه مستندات لازم تحویل انجمن دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha