• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402041307666
  • خبرنگار : 50598

حضور ۷ شرکت فناور استان مرکزی در نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند

حضور ۷ شرکت فناور استان مرکزی در نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند

ایسنا/مرکزی مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: ۷ شرکت فناور پارک علم و فناوری استان مرکزی، محصولات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند ایران عرضه می‌کنند.

شهاب امامی‌ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه، به همت وزارت کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و شهرداری تهران در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود و ۷ شرکت‌ فناور استان مرکزی، محصولات خود را در غرفه پارک علم و فناوری استان مرکزی معرفی می‌کنند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه جدیدترین دستاوردها و توانمندی‌های فناورانه توسط پژوهشگران و محققین در راستای ارتقای بازار شهر هوشمند، افزایش توسعه و ترویج خدمات دولت با محوریت هوشمندسازی شهری و در نهایت افزایش بهره‌وری و توسعه همه جانبه و صحیح جامعه و مدیریت شهری است.

امامی اظهار کرد: مدتی قبل، فراخوان حضور شرکت‌ها را در این نمایشگاه اطلاع رسانی کردیم که چندین شرکت اعلام آمادگی کردند اما به دلیل محدودیت مکان، با در نظر گرفتن آیتم‌هایی، ۷ شرکت را برای حضور در این نمایشگاه انتخاب کردیم.

وی افزود: شرکت‌های فناور «پل آسمان سبز مانا»، «چاپ من»، «نوآوران صنعت الکترونیک کاملیا»، «ارگ سازه آریا مهر»، «پرنیان انرژی پاک مانا»، «سازه ماندگار سریر کاسپین» و «معماران به طرح (پستکس)» از پارک علم و فناوری استان مرکزی در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری استان مرکزی اضافه کرد: شرکت‌های مذکور در حوزه‌های اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، هوشمندسازی آسانسورها، برق و الکترونیک، مواد و محصولات مبتنی بر مواد شیمیایی، پنل های خورشیدی، اقتصاد دیجیتال، فناوری اطلاعات و پست دیجیتال فعالیت دارند و محصولات خود را در نمایشگاه ارائه خواهند داد.

امامی با اشاره به اینکه حضور شرکت‌ها در غرفه پارک علم و فناوری استان مرکزی، کاملا رایگان است، گفت: اگر شرکت‌ها در طول برگزاری نمایشگاه بتوانند برای پروژه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کنند، پارک تحت بسته‌ای حمایتی، هزینه‌های جانبی آنها را نیز تقبل خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha