• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402041307685
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج دانشجویی استان خبر داد

اعزام ۷۰۰ دانشجوی جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

اعزام ۷۰۰ دانشجوی جهادی برای خدمت رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:۷۰۰ دانشجو برای خدمت رسانی به مردم در قالب گروه جهادی طرح تابستانه به مناطق محروم این استان اعزام می شوند.

سید مسعود پرهیزگاری در نشست با خبرنگاران از آغاز فعالیت قرارگاه جهادی از ۱۵ تیر ماه در استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۵ دستگاه و نهاد اجرایی استان بسیج دانشجویی را در اردوهای قرارگاه جهادی عهد خدمت همراهی خواهند کرد.

وی اظهارکرد: در این اردوهای جهادی هم از امکانات دستگاه های اجرایی و هم از تخصص آنها برای خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استفاده خواهد شد و هم مدیران خود در اردوهای جهادی حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت از ۱۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

پرهیزگاری تصریح کرد: ۹۰۰ دانشجو برای شرکت در ادوهای جهادی تابستانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۰۰ نفر برای خدمات رسانی در عرصه های سلامت و پزشکی، عمرانی و زیر ساختی، آموزشی و تربیتی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام می شوند.

وی به فعالیت های جهادی دانشجویان استان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: بسیج دانشجویی استان با ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در بازه های زمانی مختلف به فعالیت جهادی در حاشیه های شهر و روستا های محروم می پردازد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سال گذشته دو هزار دانشجو به اردوهای جهادی اعزام شدند که پیش‌بینی می شود امسال پنج هزار نفر در این اردوها شرکت کنند و در مناطق مختلف و حاشیه شهر به خدمات رسانی بپردازند.

به گزارش ایسنا، پرهیزگاری بیان کرد: فضا برای حضور تمامی دانشجویان با سلایق و تفکرات مختلف در اردوهای جهادی فراهم است و هیچگونه خط کشی و مرز بندی برای دانشجویان جهادگر وجود ندارد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha