• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402041308308
  • خبرنگار : 50184

معاون استانداری کرمانشاه:

هزینه‌ برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه بالا است

هزینه‌ برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه بالا است

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از بالا بودن هزینه‌ برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه انتقاد کرد.

علی شعبانی در نشست امروز(13 تیر) ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه، با ابراز نارضایتی از وضعیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت در کرمانشاه، اظهارکرد: منکر زحمات مسئولین دستگاه های مختلف استان نیستیم، اما مجموعه فعالیت های آنها در بحث اوقات فراغت خروجی چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه برنامه جامعی برای اوقات فراغت جوانان نداریم، تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از دستگاه های اجرایی برخی وظایف جاری خود را در قالب گزارش عملکرد برای اوقات فراغت ارائه می دهند که این رویه باید اصلاح شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه های اجرایی هم دست روی دست می گذارند و منتظرند که جوانان برای دریافت برنامه های اوقات فراغتی به آنها مراجعه کنند، درحالیکه خودشان باید به سراغ جوانان بروند و آنها را دعوت کنند تا در این برنامه‌ها شرکت داشته باشند.

شعبانی در ادامه بالا بودن هزینه برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه را هم به عنوان یک چالش مهم معرفی کرد و گفت: هزینه برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه بسیار بالاست، برای نمونه درحال حاضر هزینه یک تایم استخر حدود 200 هزار تومان است که یک خانواده با چند فرزند نمی تواند از پس تامین چنین هزینه هایی برای فرزندان خود برآید. 

وی تاکید کرد: البته برخی از دستگاه ها و ادارات استان هستند که فضاهای ورزشی مناسبی را در اختیار دارند که می توان آنها را برای پرکردن اوقات فراغت در اختیار جوانان قرار داد، اما متاسفانه این فضاها را اختصاص به کارکنان خودشان داده اند،  درحالیکه باید به مسئولیت اجتماعی خود هم عمل کنند.

معاون استانداری کرمانشاه اضافه کرد: اگر دستگاه های اجرایی اجازه دهند که دیگر مردم هم از امکانات آنها استفاده کنند، بخشی از اوقات فراغت جوانان ما پر خواهد شد.

وی در ادامه با انتقاد از تاخیر در برگزاری نشست اوقات فراغت استان، عنوان کرد: نشستی که پس از شروع تابستان برگزار شود، تاثیر چندانی بر اوقات فراغت دانش آموزان نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha