• سه‌شنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402041308326
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

بیستمین سفر شهرستانی استاندار به اردستان انجام می‌شود

بیستمین سفر شهرستانی استاندار به اردستان انجام می‌شود

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: روز پنجشنبه هفته جاری بیستمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به همراه معاونان و مدیران کل استان به شهرستان اردستان انجام می‌شود.

سید محمدهادی احمدی طباء، عصر (امروز، سه‌شنبه۱۳ تیرماه) در نشست خبری، اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته جاری بیستمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به همراه معاونان و مدیران کل استان به شهرستان اردستان انجام می‌شود. این سفر از ساعت ۷ صبح از گلزار شهدای شهر زواره آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود ۱۵ ساعت برنامه برای استاندار و معاونان او در سطح شهرستان پیش بینی شده است، افزود: از جمله برنامه‌های سفر استاندار اصفهان به اردستان، افتتاح باند دوم جاده زواره به تلک‌آباد و افتتاح مدرسه شش کلاسه خیرساز در شهر زواره خواهد بود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: حضور استاندار در بخش مهاباد و بازدید از پروژه ۲۲ واحدی خیران مسکن‌ساز این شهر از دیگر برنامه‌های آقای مرتضوی خواهد بود. همچنین بازدید و رسیدگی به مشکلات دامگاه مهاباد از دیگر موضوعاتی خواهد بود که در این شهر پیگیری می‌شود.

احمدی طباء تصریح کرد: افتتاح ورودی روستای موغار از دیگر پروژه‌هایی است که با حضور استاندار اصفهان انجام می‌شود. همچنین افتتاح رینگ غربی اردستان به همراه بهره‌برداری هم‌زمان از مجموعه پروژه‌های عمرانی و زیباسازی شهرداری از جمله برنامه‌های شهر اردستان خواهد بود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های سفر استاندار و معاونان در شهر اردستان گفت: حضور در جمع نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی، نشست با فعالان اقتصادی، برگزاری ستاد تسهیل شهرستان، نشست با شهرداران، دهیاران، اعضای شورای شهر و روستا و بخش شهرستان از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان و استان و جمع‌بندی موضوعات سفر یکی دیگر از برنامه‌ها خواهد بود و در پایان دیدار با خانواده شهدا با حضور استاندار اصفهان انجام می‌شود.

احمدی طباء با بیان اینکه تاکنون جلسات متعددی در استانداری در خصوص موضوعات و مصوبات سفر استاندار و مدیران کل به شهرستان اردستان برگزار شده است، گفت: به طور کلی حدود ۳۵ طرح برای شورای اداری شهرستان آماده شده که تلاش خواهیم کرد مصوبات آن انجام شود.

وی در خصوص وضعیت استخر اردستان به عنوان یکی از موضوعات مورد درخواست مردم در سفر استاندار به شهرستان، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مناقصه استخر اردستان انجام شده و در روزهای آینده پیمانکار این پروژه تعیین تکلیف می‌شود. با تلاش نماینده مردم اردستان در مجلس بودجه موردنیاز برای استخر اردستان تأمین اعتبار شده است و طی روزهای آینده عملیات بازسازی استخر اردستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha