• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402041409029
  • خبرنگار : 50071

افتتاح بخش توانبخشی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد

افتتاح بخش توانبخشی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد

ایسنا/خراسان رضوی همزمان با دهه امامت و ولایت، بخش توانبخشی بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در راستای توسعه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به بهره‌برداری رسید.

 این بخش در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بیش از ۴۷ میلیارد ریال  با همکاری دانشکده علوم پیراپزشکی و با حضور اعضای هیات علمی این دانشکده، به منظور توسعه خدمات پاراکلینیکی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر محمدعلی کیانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مراسم افتتاح این بخش اظهار کرد: بخش توان‌بخشی بیمارستان هاشمی‌نژاد در راستای دسترسی عادلانه عموم مردم به خدمات با کیفیت پاراکلینیکی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه خدمات در مناطق کمتر برخوردار در حوزه توانبخشی ضرورتی انکارناپذیر بود که با همت مسئولان بیمارستان هاشمی‌نژاد و دانشکده پیراپزشکی صورت گرفت، اظهار کرد: فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی‌سنجی  از جمله حوزه‌های خدمت‌رسانی مرکز جامع توانبخشی این بیمارستان است.

وی با بیان اینکه با توجه به جمعیت منطقه، نیاز به توسعه در فازهای بعدی  احساس می‌شود، تصریح کرد: افزایش کیفی و کمی خدمات توانبخشی موجب رضایت مردم منطقه خواهد شد.

مدیر گروه فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمات در حوزه عضلانی اسکلتی در این مرکز به بیماران  ارائه می‌شود، اظهار کرد: در شیفت صبح حدود ۳۰ بیمار به صورت تفکیک شده از خدمات اساتید و کارشناسان فیزیوتراپی  بهره می‌برند تا اهداف آموزشی و پژوهشی و درمانی دانشگاه دنبال شود.

دکتر صادقی، عضو هیات علمی گروه شنوایی‌سنجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز  با بیان اینکه انتظار می‌رود بتوان با کیفیت خوبی نیاز مردم را به خدمات توانبخشی مرتفع کرد، گفت: در مرکز توانبخشی شماره یک دانشگاه نیز خدمات با حضور اعضای هیات علمی و با کیفیت مطلوب به بیماران ارائه می‌شود.

دکتر حمیده قائمی، مدیرگروه گفتار درمانی نیز بیان کرد: ارائه خدمت در حوزه  اختلالات رشدی و اکتسابی برای کودکان و بزرگسالان و کودکانی که دچار مشکل تمرکز  هستند، اولویت خدمت گروه گفتار درمانی این مرکز توانبخشی است.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی ادامه داد: تعامل با گروه گوش، حلق و بینی، اطفال و نورولوژی از دیگر خدمات این حوزه است . 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha