• پنجشنبه / ۱۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402041509441
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار:

پروژه های اجرایی سیستان و بلوچستان به صورت روزانه نظارت و کنترل شود

پروژه های اجرایی سیستان و بلوچستان به صورت روزانه نظارت و کنترل شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اجرای دقیق و صحیح پروژه های در دست اجرای استان گفت: پروژه‌های مهم استان باید اولویت بندی و برنامه‌ریزی گردد و روند اجرا بر اساس این اولویت‌ها به صورت روزانه و مستمر کنترل و نظارت شود.

محمد کرمی امروز پنجشنبه ۱۵ تیر در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور نمایندگان محترم استان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در ارزیابی سال گذشته دستگاه‌های اجرایی نقاط قوت و ضعف هر یک از سازمان‌ها مشخص شد و اختصاص اعتبارات نیز صورت گرفت.

وی افزود: پروژه‌ها باید اولویت بندی و برنامه‌ریزی گردد و بر اساس این اولویت‌ها به صورت روزانه و مستمر کنترل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: وجود نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی فرصت است و در حال حاضر همه مجموعه نمایندگان و مسئولان استان یک هدف دارند؛ آن هم بهبود وضعیت خدمات رسانی و معیشت مردم می باشد. بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم تا وضعیت مردم به یک وضعیت مطلوب تبدیل شود.

کرمی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده شود، همچنین در این راستا کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده تا دانشگاه‌ها به عنوان یک مرکز مهارت محور در جامعه نقش ایفا کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید به گونه‌ای باشند که پس از فارغ التحصیل شدن در دانشگاه بتوانند ده‌ها شغل ایجاد کنند نه اینکه صرفاً خودشان به دنبال شغل باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر کارها بر پایه دانش پیش برود هیچ مشکلی نخواهیم داشت، همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید با هم افزایی از امکان ابرعلمی دانشگاه‌ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: قرآن کریم به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش به نحو مطلوب از علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.

کرمی ادامه داد: باید به آینده درخشان سیستان و بلوچستان فکر کنیم و این فرصت مسئولیت را قدر بدانیم و در جهت توسعه استان از علم بهره‌گیری نماییم.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در پایان با تاکید بر اهمیت مردمی سازی اقتصاد گفت: اقتصادی در دنیا موفق است که مردم در آن مشارکت کنند بنابراین بایستی زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در تمامی بخش ها را با جدیت فراهم و در صدور مجوزها به سرعت عمل کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha