• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402041811584
  • خبرنگار : 50471

تولید روزانه ۷۵۰ تن روغن در کارخانه کشت و صنعت خزل نهاوند

تولید روزانه ۷۵۰ تن روغن در کارخانه کشت و صنعت خزل نهاوند

ایسنا/همدان مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت خزل و روغن نگین نهاوند گفت: این کارخانه روزانه ۲۵۰ تن روغن بسته‌بندی شده و ۵۰۰ تن روغن تصفیه ‌شده تولید می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان به همراه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند و جمعی از کارشناسان یکشنبه ۱۸ تیرماه از شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند و کارخانه تولید خوراک دام و طیور، مکمل آبزیان و روغن نگین بازدید کرد.

امیرحسین نقی‌پور، مدیرکل دامپزشکی استان از نزدیک در جریان روند کاری و مسائل و مشکلات این مجموعه تولیدی قرار گرفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه شامل سیلوهای انبار نهادهای دامی، خط قرنطینه، انبار محصولات تولیدی، بخش اوپراتور، سوپر پخت، دستگاه آسیاب، دستگاه میکس کنسانتره، بخش دیگ بخار، بخش پمپاژ روغن مایع و واحد بسته‌بندی این مجموعه، بر ضرورت اهتمام مداوم در تأمین سلامت و کیفیت خدمات ارائه شده تاکید کرد.

وی حمایت قاطع دامپزشکی استان را از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه شرکت کشت و صنعت خزل در راستای ارائه محصول با کیفیت و تضمین سلامت محصولات در سال «مهار تورم، رشد تولید» اعلام کرد.

مدیرعامل کارخانه کشت و صنعت خزل و روغن نگین نهاوند نیز در این بازدید گفت: این کارخانه روزانه ۲۵۰ تن روغن بسته‌بندی شده و ۵۰۰ تن روغن تصفیه ‌شده تولید می‌کند.

مؤمنعلی خزایی اظهار کرد: شرکت کشت و صنعت خزل در تولید و توزیع خوراک دام، طیور و آبزیان، انواع کنجاله سویا، کلزا و آفتابگردان به صورت پرک و پلیت شده و انواع نهاده‌های دام و طیور، اسیدچرب، پودر چربی و لسیتین فعالیت دارد.

وی افزود: این کارخانه در حال حاضر برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کرده که البته این رقم با نیروهای نمایندگی‌ها در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به حدود ۳۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم می‌رسد.

خزایی در پایان تصریح کرد: این برای نخستین‌بار است که شرکت کشت و صنعت خزل و کارخانه روغن نگین میزبان مدیرکل دامپزشکی استان است و این مجموعه در راستای دستور العمل‌های ابلاغی سازمان دامپزشکی آمادگی هرگونه همکاری و تعامل را با مجموعه دامپزشکی استان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha