• دوشنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402041912098
  • منبع : نمایندگی گیلان

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تأکید کرد:

ضرورت همگرایی میان مدیران امور مالیاتی و بازرسی در گیلان

ضرورت همگرایی میان مدیران امور مالیاتی و بازرسی در گیلان

ایسنا/گیلان نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به عدم استفاده بعضی سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌ها از پایانه‌های فروشگاهی گفت: برای رفع مشکلات در این بخش‌، باید همگرایی میان مدیران سازمان امور مالیاتی، سازمان بازرسی و دستگاه‌های اطلاعاتی و قضا افزایش یابد.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین امور مالیاتی استان با تأکید بر اهمیت پرداخت اصل مالیات در جامعه، اظهار کرد: اخذ مالیات در کشورهای دنیا با سیستم‌های ویژه‌ای انجام‌ می‌شود اما در جمهوری اسلامی با توجه به اینکه نظام مبتنی بر اسلام است، طبیعتا سیستم‌های موجود در غرب در جامعه ما کارساز نیست.

وی با اشاره به ضرورت انسجام در واردات و صادرات کالا افزود: در واردات و صادرات کالا هنوز نتوانسته‌ایم انسجامی که بعضی کشورها در این زمینه دارند را عملی کنیم و متأسفانه بعضی واردکنندگان تنها به فکر سود خودشان هستند و به نیاز جامعه و مصرف‌کننده نمی‌اندیشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان رمز موفقیت کشورها را در رشد صادرات خدمات فنی مهندسی دانست و بیان کرد: عمده‌ترین صادرات کشورها به این بخش اختصاص دارد البته در چند دهه اخیر، در کشورمان اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده است و اخیرا با توجه به روابط میان آسیای میانه و جنوب شرقی آسیا، بسترهای لازم فراهم شده است.

امام جمعه رشت تصریح کرد: گاهی مواقع صدمات و آسیب‌هایی از سوی بعضی افراد که پایبند به ارزش‌ها نیستند به کشور و جامعه وارد می‌شود در حالی‌که بازرگانان و تجار در دنیا معمولا به قوانین حقوقی و ملی کشورشان پایبند هستند.

وی خطاب به مدیران و معاونین امور مالیاتی استان گفت: نظارت بر زیرمجموعه و نیروهای تحت امر خود را نیز جدی بگیرید زیرا اگر خطایی از یک دستگاه سر بزند،‌ کل نظام زیر سوال می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تأکید قرآن کریم درباره توجه به امور مالی، بیان کرد: در مسئله مالی همه وظیفه داریم مراقبت کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha