• سه‌شنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402042012585
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی اصفهان

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری در دانشگاه صنعتی اصفهان

ایسنا/اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه صنعتی اصفهان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، بر اساس آیین‌نامه‌های پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان به شیوه استادمحور مبتنی بر رفع نیازهای کشور، در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

متقاضیان در صورت احراز شرایط آیین‌نامه مربوطه می‌توانند از طریق ایمیل درخواست خود را به همراه رزومه حداکثر تا تاریخ ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ برای استاد مربوطه ارسال کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، شرایط لازم برای متقاضی پذیرش مشابه شرایط مورد نیاز در فراخوان پذیرش بدون آزمون مقطع مربوطه، کارشناسی‌ارشد و دکتری، است و متقاضیانی که پیش از این در فراخوان پذیرش بدون آزمون شرکت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نیست و صرفا مکاتبه با اساتید راهنما برای درخواست پذیرش کافی است. سایر متقاضیان لازم است پس از مکاتبه اولیه با استاد راهنما و امکان اولیه پذیرش جهت بررسی سایر شرایط و تکمیل فرآیند درخواست از طریق سایت ثبت‌نام، قسمت استعداد درخشان، نسبت به ثبت درخواست در بازه ۲۰ الی ۳۱ تیرماه اقدام کنند.

امکان استرداد وجه پرداختی وجود ندارد. هزینه ثبت‌نام برای مقطع کارشناسی‌ارشد ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال و برای مقطع دکتری ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. دقت نمایید که حتما ابتدا با استاد مربوطه هماهنگ نموده و شرایط الزامی آیین‌نامه را نیز بررسی فرمایید. ثبت‌نام در سایت هیچ حقی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند.

لازم به ذکر است که ارائه درخواسـت و دارا بودن شـرایط به منزله پذیرش نیست. پذیرش صرفاً در رشته‌هایی انجام می‌گیرد که حد نصاب تعداد دانشجو برای سال تحصیلی۱۴۰۲ تکمیل شده باشد. همچنین، پذیرش نهایی منوط به تأیید کمیته منتخب تحصیلات تکمیلی دانشگاه و احراز کلیه شرایط مندرج در آیین‌نامه و تائید سازمان سنجش آموزش کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha