• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402042113875
  • خبرنگار : 50300

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان عنوان کرد

ضرورت تبادل نیروهای انسانی بین دستگاه‌های آموزش و پرورش

ضرورت تبادل نیروهای انسانی بین دستگاه‌های آموزش و پرورش

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان بر ضرورت تبادل نیروی انسانی آموزشی و اداری بین دستگاه‌های وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

مسعود صالحی‌شبلیزی در جلسه شورای هماهنگی تعلیم و تربیت استان خوزستان که امروز (۲۱ تیرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به ضرورت افزایش ارتباط بین دستگاه‌های وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: می‌توان با انعقاد تفاهم‌نامه برای تبادل نیروهای آموزشی و اداری توانمند بین دستگاه‌ها اقدام کرد  و این امر می‌تواند هم‌فکری و هم‌افزایی را در آموزش و پرورش افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات مستمر بین بخش‌های مختلف آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: تشکیل بانک اطلاعاتی افراد فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بین دستگاه‌های مختلف آموزش و پرورش می‌تواند در استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود کمک کند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: ما در دانشگاه فرهنگیان مدیران گروه‌های آموزشی مختلف داریم و باید جلسات مشترکی با حضور آن‌ها و روسای دستگاه‌های مختلف آموزش و پرورش اعم از اداره‌کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، اداره‌کل نوسازی و کانون پرورش فکری برگزار شود.

مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز با اشاره به ضرورت توجه به اصل مشارکت و همکاری اثربخش در تحقق برنامه‌ها و وظایف، خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص‌های کیفی آموزش و پرورش استان خوزستان بدون حضور فعال و اثربخش ادارات کل مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت امری ناممکن خواهد بود. بر این اساس و با دستور وزیر این مجموعه‌ها باید بر اساس برنامه‌ها و اهداف مشترک و حول محورهای سند تحول، نسبت به برنامه‌ریزی در راستای ارتقای شاخص‌های تخصصی و عملکردی گام بردارند.

محمد سعیدی‌پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان نیز با تاکید بر استفاده از تجربیات اساتید دانشگاه فرهنگیان، گفت: استفاده از تجربه اساتید این دانشگاه می‌تواند به آموزش و پرورش کمک کند و تجربه دانشگاه فرهنگیان در خرید و انتخاب تجهیزات آموزشی نیز می‌تواند موثر باشد.

وی افزود: باید وضعیت مدارس را بررسی کنیم و ببینیم چند فضای فعال و غیرفعال و بلاتکلیف داریم که می‌توانند در مولدسازی و اجرای عدالت آموزشی کمک‌کننده باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha