• پنجشنبه / ۲۲ تیر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402042214265
  • خبرنگار : 30114

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان:

جوانان کردستانی نمونه موفق یک جوان ایرانی هستند 

جوانان کردستانی نمونه موفق یک جوان ایرانی هستند 

ایسنا/کردستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: جوانان استان کردستان با غیرت و پیشرفت توانسته اند در قله های افتخار ایران بایستند و جوانان این دیار نمونه موفق یک جوان ایرانی هستند. 

آمنه غلام ویسی، در مراسم جشنواره جوانان برتر ایران زمین استان کردستان که امروز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره با اعلام وزارت ورزش و جوانان و ارائه شیوه نامه انتخابی این جوانان به استان‌ها و اقدامات آنان توسط معاونت فرهنگی جوانان انجام گرفت.

وی با بیان اینکه جوانان برتر در هر استان در ۱۲ محور معرفی خواهند شد، افزود: در هر بخش شیوه نامه و نحوه انتخاب جوانان برتر به دستگاه های مربوطه ارسال شد که با بررسی رزومه این جوانان توسط دستگاه های عضو دبیرخانه، اسامی ۳ نفر از جوانان برتر در هر بخش به دبیرخانه مرکزی ارسال شدند.

سرپرست ورزش و جوانان استان کردستان، گفت: معاونت جوانان ورزش و جوانان استان کردستان با برگزاری نشست های متعدد و داوری های تخصصی با حوزه های مختلف و امتیاز بندی های لازم، این جوانان به عنوان نمونه های استان معرفی کردند.

غلام ویسی، در ادامه با بیان اینکه جوانان کردستانی نمونه موفق یک جوان ایرانی هستند، عنوان کرد: جوانان استان کردستان با غیرت و پیشرفت توانسته اند بر قله های افتخار ایران بایستند و این جوانان نماد یک جوان موفق ایرانی هستند. 

وی در پایان با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کرد: یادآور شد: جوانان ایرانی با غیرت و توانایی هایی که دارد می‌توانند مسیر توسعه و رشد را هموار و فراهم کنند.

گفتنی است: جوانان نمونه ایران زمین در بخش های قرآن، خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال، رسانه ای و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، کارآفرینی، تواتایی خاص، دانش بنیان، فعال اجتماعی و ورزش معرفی شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha