• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402042515863
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست اداره ورزش و جوانان تیران و کرون:

جشنواره اوقات فراغت طهران برای ارزیابی عملکرد مراکز فرهنگی است

جشنواره اوقات فراغت طهران برای ارزیابی عملکرد مراکز فرهنگی است

ایسنا/اصفهان سرپرست اداره ورزش و جوانان تیران و کرون گفت: جشنواره اوقات فراغت طهران عملکرد کیفی مراکز فراغتی این شهرستان را در دوره‌های سه ماه تشخیص و منعکس می‌کند.

جواد بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری سه دوره قبلی جشنواره اوقات فراغت طهران، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی و اجتماعی ملاک تشخیص و ارزیابی پایگاه‌های فعال و توانمند در حوزه اوقات فراغت است.

وی افزود: متولیان مراکز اوقات فراغت بر اساس علاقه و میل باطنی خود در این جشنواره شرکت کرده و اقدامات خود را در معرض ارزیابی و بررسی قرار می‌دهند.

به گفته سرپرست اداره ورزش و جوانان تیران و کرون، اجباری برای شرکت در این جشنواره نبوده و تنها رغبت مدیران مراکز منجر به حضور در این رقابت سازنده شده که به دنبال این مشارکت خدمات آموزشی و لوح و تندیس جشنواره به متولیان امر تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: تعریف مشخصی برای شرکت در این جشنواره پیش‌بینی شده که مؤسسات دارای مجموعه‌ای متنوع از خدمات می‌توانند با ثبت‌نام در این برنامه، مورد ارزیابی قرار گیرند.

بهارلویی اضافه کرد: یک کلاس آموزش صرف بر اساس آیین‌نامه جشنواره طهران نمی‌تواند معنای پایگاه اوقات فراغت بگیرد، چرا که تنوع برنامه نداشته و یک بعدی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه جشنواره اوقات فراغت طهران شهرستان تیران و کرون تنها مخصوص فصل تابستان نیست، تصریح کرد: فعالیت این رویداد کل سال را پوشش داده و هر سه ماه یک بار به ارزیابی فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت می‌پردازد.

بهارلویی به اقدامات سنوات گذشته این برنامه اشاره کرد و گفت: ارزیابی مراکز فراغتی، ارزیابی و مشارکت خانواده اعضای پایگاه‌های اوقات فراغت در قالب ارائه طرح و ایده و رقابت بر تولید محتوا و فعالیت در حوزه کودک سه ملاک ارزیابی در سه دوره گذشته بوده و امسال توانمندی اعضای پایگاه اوقات فراغت ملاک جشنواره است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان تیران و کرون خاطرنشان کرد: در این دوره پایگاه‌های اوقات فراغت بر اساس سهمیه ابلاغی عضو و یا اعضا فعال خود بر اساس مؤلفه‌های ارزشیابی مثل اخلاق، ایده‌پردازی، کار تیمی، توانمندی‌های فردی، مهارت‌های فراگرفته و قانون‌مداری را به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌کنند.

وی یادآور شد: کانون نسل جوان فردا از سمن‌های وزارت ورزش و جوانان ایده‌پرداز و پایه‌گذار این جشنواره بوده که ادارات دیگر مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شهرستان تیران و کرون با آن همکاری می‌کنند.

بهارلویی اظهار کرد: رقابت سازنده مراکز اوقات فراغت منتج به افزایش کیفی عملکرد و توانمند شدن آنان خواهد شد که البته دوره‌های آموزشی نیز امسال برای مربیان و مسئولان پایگاه‌های اوقات فراغت پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha