• یکشنبه / ۲۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042516013
  • خبرنگار : 50604

مسئول بسیج دانشجویی استان خبر داد؛

حضور ۲۵۰۰ دانشجوی گلستانی در اردوهای جهادی

حضور ۲۵۰۰ دانشجوی گلستانی در اردوهای جهادی

ایسنا/گلستان مسئول بسیج دانشجویی گلستان از خدمت رسانی ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجوی گلستانی به مردم مناطق محروم استان خبرداد و افزود: این اردوها از تاریخ ۱۵ تیر در استان آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

جواد فرامرزی ظهر یکشنبه ۲۵ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران امنیت اسرائیل و منافع اقتصادی آمریکا و غرب در خاورمیانه را با تهدید مواجه کرده و این دلیل اصلی دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی  با بیان اینکه نیروی انسانی با انگیزه و کارآمد عامل پیشرفت جوامع هستند، افزود: امروزه دشمنان  تلاش می‌کنند با با غرق کردن جوانان در شهوات و فساد، سرگرم کردن آن‌ها به انواع بازی‌ها و سرگرمی‌ها، آلوده کردن آن‌ها به انواع مواد مخدر و بمباران کردن آنها با انواع شایعات نسل جوان ما را فلج کنند تا به هداف کثیف خود دست پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: تا هر زمان که فرهنگ کار جهادی و روحیه شهادت طلبی در کشور وجود داشته باشد، کشور ما از گزند توطئه‌های دشمنان در امان خواهد ماند.

فرامری ارائه خدمت و حل مشکلات مردم مناطق محروم، خودسازی و اثرات مهم تربیتی بر نسل جوان دانشجو، و زنده نگه داشتن فرهنگ و گفتمان فعالیت‌های جهادی را از اهم اهداف اردوهای جهادی دانشجویان استان گلستان برشمرد و افزود: اردوهای جهادی دانشجویان در مناطق محروم دور دست با قید مستقر شدن در منطقه به صورت دوره‌های ۱۰ روزه برگزار شده ولی در مناطق محروم حاشیه شهر دانشجویان روزانه به ارائه خدمت پرداخته و شب به منازل خود مراجعه می‌کنند.

حضور ۲۵۰۰ دانشجوی گلستانی در اردوهای جهادی


وی بیان کرد: تعداد ۲ هراز و ۵۰۰  دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان در قالب ۵۴ گروه جهادی از تاریخ ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور به مدت دو ماه به مردم مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ دانشجوی دختر و یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی پسر به صورت داوطلبانه در اردوهای جهادی حضور دارند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان جدا کردن مردم از نظام و سپس قرار دادن مردم در برابر نظام و مسئولان را آخرین راهبرد دشمنان نظام دانست و افزود: اردوهای جهادی دانشجویان با ارائه خدمات در مناطق محروم مردم را به نظام  و کشور دلگرم کرده و بهترین عرصه برای مواجهه با این حربه دشمنان است.

فرامرزی از ارائه میز خدمت در مناطق محروم خبر داد و افزود: برگزاری میز خدمت در مناطق محروم یکی از کارهای جنبی در اردوهای جهادی دانشجویان است که به این وسیله مسئولان از نزدیک با مردم مناطق محروم دیدار کرده و در جریان مشکلات آن‌ها قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha