• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402042717384
  • خبرنگار : 50047

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان:

خراسان شمالی تاکنون خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشته است

خراسان شمالی تاکنون خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشته است

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که توسط این شرکت صورت گرفته، تاکنون هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده ای در سطح استان نداشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، حسن چاهی، در نشست با مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با اشاره به اقدامات گذر از پیک برق در تابستان جاری، با بیان این که با ماندگاری جبهه هوای گرم در استان، پیک بار استان از ۳۲۰ مگاوات فراتر رفته است، تاکید کرد: تقاضای این شرکت از مشترکان، رعایت مدیریت مصرف برق است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشترکان خانگی توجه بسیار مهمی در این خصوص داشته اند، ابراز امیدواری کرد سایر مشترکان به خصوص مراکز اداری و صنعتی نیز این شرکت را در گذر موفق از پیک بار تابستان جاری همراهی کنند.

چاهی تاکید کرد: امروزه اهمیت مدیریت مصرف بهینه برای همگان روشن شده است و به همین منظور در راستای پایداری شبکه برق، کمیته فنی و تخصصی مدیریت اضطراری بار در شرکت تشکیل شده است و در راستای اقدامات انجام شده، خاموشی برنامه‌ریزی شده در استان نداشتیم.

وی افزود: با رصد شبانه‌روزی شبکه برق توسط مرکز دیسپاچینگ توانستیم شبکه برق استان را پایدار نگاه داریم.

سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی نیز اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در خصوص مدیریت مصرف انجام شده که نشان از برنامه ریزی دقیق توسط این شرکت برای گذر موفق از پیک بار تابستان است.

وی ادامه داد: امروزه مدیریت مصرف برق یکی از مهم ترین مسائل در حوزه استفاده از انرژی است و با توجه به ناترازی های موجود در حوزه انرژی در کشور، استفاده از راهکارهای بهینه سازی، کمک شایانی به این بخش خواهد کرد.

وی با بیان اقدامات ارزنده شرکت برق استان در مدیریت مصرف تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مختلف اطلاع رسانی، پوشش گسترده اخبار مربوط به پیک بار، بکارگیری از تبلیغات محیطی در تمام نقاط استان مواردی است که در اقدامات شرکت برق به طور کامل مشهود است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی همچنین به طرح مشوق تابستانه اشاره کرد و افزود: طرح سراسری قبض برق رایگان و پاداش ۲۰ برابری تعرفه، فرصت مغتنمی برای بهره گیری از این برنامه است که همه مشترکان می توانند با به کارگیری نکات ساده مدیریت مصرف، از منافع آن بهرمند شوند.

به گزارش ایسنا، تعداد مشترکان بخش خانگی برق خراسان شمالی ۳۳۵ هزار و ۵۰۰ و بخش اداری ۷۲۶ مشترک است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha