• سه‌شنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402042717672
  • خبرنگار : 50184

یک مسئول:

 تمام باشگاه‌های ورزشی کشور تا شهریور رتبه‌بندی می‌شوند

 تمام باشگاه‌های ورزشی کشور تا شهریور رتبه‌بندی می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان، تمام باشگاه‌های ورزشی کشور تا شهریور امسال رتبه بندی می‌شوند.

سیروس احمدی، امروز(27 تیر) در سمینار منطقه‌ای هم اندیشی و آموزشی آشنایی با رتبه بندی باشگاه های ورزشی کشور به میزبانی کرمانشاه، دستورالعمل رتبه بندی باشگاه های ورزشی را کامل و بی نقص خواند و اظهارکرد: این دستورالعمل از اردیبهشت امسال به همه استان ها ابلاغ شده و انتظار می رود تاکنون حدود 30 تا 40 درصد آن اجرایی شده باشد.

وی ادامه داد: طبق برنامه تمام باشگاه های ورزشی کشور براساس این دستورالعمل باید تا شهریور ماه رتبه بندی شده باشند.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر هرکدام از استان ها در خصوص این دستورالعمل نظر و یا پیشنهادی دارند، آن را به وزارتخانه اعلام کنند تا در مراحل بعدی روی آن اصلاحاتی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل رتبه بندی باشگاه های ورزشی، تعرفه آنها هم ابلاغ شده است، افزود: باید بر عملکرد باشگاه های ورزشی به منظور رعایت تعرفه نظارت شود.

احمدی تاکید کرد: براین اساس، باید کمیته نظارت بر عملکرد باشگاه های ورزشی در هر استانی تشکیل شود که البته هدف از تشکیل این کمیته بازرسی از باشگاه ها نیست، بلکه در 10 شاخص بر عملکرد آنها نظارت می کنند.

وی در ادامه یکی دیگر از اقدامات انجام شده در وزارت ورزش و جوانان را برنامه ریزی برای کاهش مدت زمان صدور مجوز تاسیس باشگاه های ورزشی عنوان کرد و گفت: در گذشته صدور هر مجوز حدود 220 روز طول می کشید، اما با راه اندازی سامانه ای که در حال حاضر بصورت آزمایشی فعال شده این فرآیند به حدود یک ماه کاهش پیدا می‌کند.

به گفته این مسئول، این سامانه ظرف هفته آینده در اختیار استانها قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از ادارات کل ورزش و جوانان استانها هم خواست، مراسم معرفی و تجلیل از باشگاه های ورزشی برتر استان های خود را برگزار کنند تا مراسم انتخاب برترین های کشوری هم در پایان سال برگزار شود.

 تمام باشگاه‌های ورزشی کشور تا شهریور رتبه‌بندی می‌شوند

ساماندهی باشگاه های ورزشی رشد ورزش را بدنبال دارد 

به گزارش ایسنا، منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز با اشاره به اهمیت رتبه بندی باشگاه های ورزشی، اظهار کرد: نظام مندی و رتبه بندی باشگاه های ورزشی یکی از دغدغه های فعالین این بخش  است.

وی ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته از طرف وزارت ورزش و جوانان این فرآیند در حال انجام است و روند خوبی را طی می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای این برنامه ساماندهی باشگاه های ورزشی را سبب می شود، افزود: ادامه این فرآیند زمینه رشد و توسعه ورزش را در استانها به همراه خواهد داشت.

این سمینار با حضور مسئولان ورزش استانهای کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان، لرستان و مرکزی به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha